סערת חילולי השבת

ועדת הרבנים תבהיר לרה"מ והשרים: "זו רמיסה ברגל גסה"

ועדת הרבנים למען השבת תשלח מכתב לרה"מ והשרים בו תבהיר בפניהם את חומרת חילולי השבת • בפני הוועדה נחשפה הוראת מרן הרב שטיינמן לארגון קירוב נגד אטרקציות מחללות שבת (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שר התחבורה ישראל כץ (צילום: פלאש 90)

ראשי הסיעות החרדיות עדיין ממתינים להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי התחבורה והעבודה והרווחה בכדי לנסות להביא לפתרון בחילולי השבת המתרבים בעבודות הרכבת ובמשרד התחבורה.

אמש (שלישי) התכנסו חברי ועדת הרבנים לענייני שבת בכדי לדון בחילולי השבת ובדרכי הפעולה שיש לנקוט בכדי למנוע את חילולה של שבת קודש.

ל"כיכר השבת" נודע כי ועדת הרבנים לענייני שבת תשלח בימים הקרובים מכתב גלוי מטעם חברי ועדת הרבנים, לראש הממשלה נתניהו, לשר התחבורה ישראל כץ ולשר העבודה והרווחה חיים כץ.

במכתבם, יעמידו הרבנים את רה"מ והשרים על חומרת חילולה של שבת קודשנו, הנוגעת בציפור נפשה של היהדות הנאמנה, וכי הם רואים בחילולי שבת אלו רמיסה ברגל גסה של הערכים המקודשים ביותר לעם היהודי מאז מעמד הר סיני.

במהלך הישיבה שהתקיימה אתמול סיפר חבר ועדת הרבנים הגאון רבי צבי אודסר כי נכנס יחד עם אחד מארגוני הקירוב בשאלה למרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן האם יש לאפשר לתלמידים מקומות טיול יותר אטרקטיביים אשר מתקיימים בהם חילולי שבת.

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן השיב כי "זה לא יעשה שום קירוב. מכך שהולכים לאתרים מחללי שבת לא יבואו יותר תלמידים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר