צעיר יהודי נעצר

ערבי הוכה ונחבל בירושלים - "ממניע גזעני"

הוארך מעצרו של צעיר יהודי מירושלים שבסוף השבוע האחרון חשד כי ערבי מתנכל לצעירה יהודייה תושבת העיר, חבל בו במקל ונמלט. המשטרה: "נפעל למיצוי הדין עמו" (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מתוך ynet)

לפני מספר ימים התפתחה קטטה בין צעיר יהודי לצעיר ערבי באחת מתחנות הדלק בירושלים, שכתוצאה ממנה פונה הערבי במצב קל לבית החולים, והיהודי שתקף אותו הצליח להימלט מהזירה לפני שכוחות המשטרה הגיעו אליה.

כשהשוטרים הגיעו למקום, הם החלו בתחקור עדים ואיסוף ממצאים וראיות על מנת להגיע לחקר האמת, והיום (רביעי) נודע, כי החקירה שנפתחה העלתה כי ככל הנראה זמן קצר לפני התקיפה שהה במקום הערבי בן ה-25, והיהודי בן ה-25 שעבר במקום עם רכבו חשד כי הערבי מתנכל לצעירה יהודייה בת 19.

על פי החשד, הוא עצר בסמוך אליהם, שאל את בן המיעוטים האם הוא ערבי, וכששמע כי אכן כך הוא החל החשוד לתקוף אותו תוך שמשתמש במקל שהיה בידו וגרם לו לחבלות.

עם התקדמות החקירה ואיתור זהותו של התוקף, נערכו בלשי המשטרה בפעילות מבצעית מתוכננת, במהלכה נעצר החשוד בתקיפה, תושב ירושלים, והובא לחקירה במרחב מוריה, שם נקשר עם המיוחס לו. בנוסף, נעצר צעיר נוסף שככל הנראה היה יחד עם החשוד עת התקיפ, מעורבותו עדיין נבדקת.

החשוד נחקר בגין עבירת תקיפה הגורמת חבלה וביצוע עבירות ממניע גזעני, ואתמול אף הוארך מעצרו בשלושה ימים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת למען כלל האזרחים והתושבים תוך שימוש בכלל המשאבים והאמצעים העומדים לרשותה ללא הבדל דת, גזע ומין, ותפעל למיצוי הדין עם החשוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר