בקברו של רבי נחמן תרגלו טיפול בנפגעי טראומה

בציונו של רבי נחמן מברסלב זי"ע בעיר אומן שבאוקראינה וברחובות הסמוכים לציון, נערך אתמול תרגיל טיפול בנפגעי טראומה, במסגרת סיום קורס מגישי עזרה ראשונה (חרדים)

(צילומים: דוברות הצלה אוקראינה)

תרגיל טיפול בנפגעי טראומה נערך אתמול (שלישי) בציונו של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה וברחובות הסמוכים לציון הקדוש.

במסגרת התרגיל, התמודדו הכוננים עם תרחיש של אירוע לאומני וחדירת מחבלים למתחם ציון רבי נחמן באומן או לעסקים בקהילה היהודית ח"ו, מה שגרם למספר רב של נפגעים מדומים שקיבלו טיפול מיידי מהכוננים.

התרגיל בוצע במסגרת סיום קורס מגישי עזרה ראשונה ורפואת חירום שנערך ע"י הצלה אוקראינה בקהילת ברסלב בעיר אומן שבאוקראינה. את הקורס סיימו בהצלחה 18 מתנדבים שיהוו גרעין ההקמה של מערך כונני ההצלה של הצלה אוקראינה באומן.

התרגיל נערך בהשתתפות בכירי מד"א, נציגי הנהלת איחוד ברסלב באומן, נציגי ממשל אוקראינים, ונציגי הקהילה היהודית באומן. בסיום התרגיל נערך מעמד חלוקת תעודות והקמת נקודות ההזנקה והציוד הרפואי שישמש את הכוננים בעת הצורך.

הלל כהן יו"ר הצלה אוקראינה מסר: "עקב הצלחת הקורס והקמת מערך הכוננים בקהילת ברסלב בעיר אומן אנו פועלים בימים אלו לקידום פעילות והקמה של קורסים בקהילות יהודיות נוספות ברחבי אוקראינה בצורה לשפר את תחום הרפואה והעזרה הראשונה שהוזנח עד כה באוקראינה וגבה חיי אדם. תוך שיתוף פעולה עם ראשי הקהילות והנהלת מד"א בימים אלו אנו עורכים קורסים שנועדו לקדם את תחום הרפואה והעזרה הראשונה ברחבי אוקראינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר