מודיעין מדויק

פעילי ימין נתפסו עם דוקרן בדרך לביצוע 'תג מחיר'

מזה תקופה פועלת המשטרה לסיכול כוונות פעילי ימין לבצע פעולות 'תג מחיר' שלרוב מכוונות לפגיעה ברכוש ערבי, ניקוב צמיגי כלי רכב וריסוס כתובות. סמוך לכביש בר לב נתפסו 3 על חם (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ה"ציוד" שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

בתקופה האחרונה זיהו במשטרה זליגה של פעילי ימין המנסים להסיט את פעילותם משטחי יהודה ושומרון לתוך שכונות בעיר ירושלים. בעקבות כך בוצעה פעילות ממוקדת, מודיעינית וחקירתית תוך שילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שהובילה לפנות בוקר יום ראשון האחרון למעצר 3 פעילי ימין, שהיו כנראה בדרכם לביצוע פעולת 'תג מחיר'.

השלושה זוהו ברחוב סמוך לכביש בר לב כשהם חובשים כובעי קפוצ'ון לראשם, ובחיפוש שבוצע על גופם נתפסו ברשותם דוקרן, צבע ורעלות שנועדו כנראה להסתרת הפנים.

החשודים, בגילאי 16, 17 ו-18, תושבי ירושלים ובנימין הובאו לחקירה ביחידה המרכזית. היום הוגשה נגדם הצהרת תובע והוארך מעצרו של החשוד בן ה-18.

גם את מעצר שני החשודים הנוספים ביקשה המשטרה להאריך, אך בית המשפט החליט על שחרורם בתנאי מעצר בית.

עו"ד דוד הלוי המייצג את הנערים מטעם ארגון חוננו מסר בתגובה, כי "טוב תעשה המשטרה אם במקום להשקיע אנרגיות במעצרי שווא מיותרים תשקיע את זמנה בפיענוח פשעים אמתיים. צר לי שהמשטרה מתנהלת בצורה בלתי חוקית, מפרה את החוק ברגל גסה כאשר בניסיון לייצר כותרות ולהאדיר את שמה בחרה לפרסם חומרי חקירה לרבות צילום מתיק חקירה של קטינים תוך פגיעה חמורה בזכויותיהם ומתוך רצון להשחיר את שמם, אנו נפעל בכל האמצעים המשפטיים כנגד התנהלות זו".

"כשבית המשפט לא מספק את הסחורה, פונים במשטרה והפרקליטות לתקשורת ולספינים", מסכמים ב'חוננו'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר