לא מגן על "הדסה"

"הרופאים שהתפטרו - צדיקים וקדושים. איך פוגעים בהם?"

יו"ר 'מגן לחולה' מגיב לראשונה בראיון ל"כיכר השבת" לפרשת המשבר במחלקה ההמטו-אונקולוגית בהדסה: "אני מכיר את הרופאים. קדושים, מל"ו צדיקים. איך אפשר לגרוס אותם במחי יד?" (חדשות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
הרב בנימין פישר במשרדו (צילום: כיכר השבת)

"מדובר ברופאים צדיקים, מלאכים של ממש, מי שמעז לדבר עליהם לא מבין במי מדובר", אומר בראיון מיוחד ל"כיכר השבת" הרב בנימין פישר, יו"ר אגודת "מגן לחולה", בהתייחסו לראשונה למשבר במחלקה ההמטו-אונקולוגית בהדסה.

לדבריו, מדובר במשבר של ממש שפוגע קשות בילדים החולים בירושלים, "יש לי ילדים חולים בירושלים שאין לי לאן לשלוח אותם בירושלים. יש ילדה עם גידול בראש ששלחתי לסורוקה בגלל המצב בהדסה".

(צילום: כיכר השבת)

מוקדם יותר היום, צוטט פישר בקבוצות הוואטסאפ החרדיות כמי שהתבטא בחריפות נגד 'הדסה' בעקבות המאבק מול הרופאים המתפטרים. בין השאר צוטט פישר כאומר: "רוטשטיין וליצמן, שני פוליטיקאים אינטרסנטים. שניהם עם יועצים ואנשי פירסום עם תקציבים, שוחטים בכיכר העיר שישה מלאכים מנקיי הדעת שבירושלים - שישה מלאכים שלא טעמו טעם חטא - שישה מלאכים שלא נהנו מפרוטה אחת מעולם, שישה מלאכים שהקדישו את חייהם יום ולילה לכל יהודי וערבי".

עוד הופיע בציטוט שהופץ בשמו של פישר המשפט: "עכשיו כולם אוכלים את הלוקשים שהפוליטיקאים מאכילים - והטהורים התמימים והצדיקים נעקרים ונעקדים - ודמם נשפך כמים"

כעת, בראיון הבלעדי ל'כיכר השבת', התייחס פישר להודעות הוואטסאפ שפורסמו בשמו הבוקר ואמר: "חלק מהדברים - אמרתי בקבוצה סגורה של חברים ובצורה הרבה יותר מעודנת, מישהו לקח את זה ועיוות את זה בצורה עקומה, הדביק כמה משפטים יחד וזה מה שקורה בכל הסיפור הזה שדברים מתעוותים".

פישר יוצא בקריאה נרגשת לכל הצדדים, "אני מוכן לעשות הכל, לא לאכול ולא לישון ולעסוק בתיווך בין הצדדים כדי לפתור את המצב הקשה הזה, אני מצדיע לרוטשטיין על הייצוב הכלכלי של בית החולים אבל חייבים לפתור את המצב עם הרופאים הצדיקים האלה ולהציל את המחלקה הזו שהייתה עמוד של אור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר