סנדי שמואלי בקליפ אמריקאי: אני שר 2017

הזמר סנדי שמואלי בקליפ חדש לסינגל מתוך אלבומו החדש, התשיעי במספר. סנדי שמואלי אחראי ללחן ולמילים ואילו העיבוד המוזיקלי אחראי אשר לוגסי (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

סנדי שמואלי, אחד הזמרים היהודים הוותיקים בארה"ב, בדרך לאלבומו התשיעי. בדרך לשם שחרר לפני מספר שבועות את השיר "אני שר 2017", שיר שחודש מאז מאלבומו הראשון, שם שולב לראשונה.

המוזיקה של שמואלי חסידית ישראלית ונשענת על ארומה ותיקה ונעימה. באלבום החדש שנושא את שם שיר הנושא "אני שר", עשרה שירים חסידיים יהודיים, חלקם עם טקסטים מקוריים וכולם בלחנים של שמואלי עצמו. אשר לוגסי, ישראלי שעובד עם שמואלי כבר שנים רבות עיבד את האלבום.

האישיות הישראלית של סנדי באה לידי ביטוי בלחנים, בעיבוד ובביצוע הלהיטים הרבים שלו. לעיתים קרובות ניתן לשמוע בתחנות הרדיו, להיטים ותיקים שלו שהפכו לנכסי צאן ברזל כמו "שבת שלום" המפורסם ושירים נוספים המזדמזמים להם כמעט מעצמם. שמואלי אומנם מתגורר בניו יורק, אך חי ונושם את המולדת כל הזמן.

לפרנסתו, עובד שמואלי כמנהל מוסיקלי במוסדות יהודיים וקולג'ים בניו יורק. הוא מפיק הצגות ואירועים וכן מדריך ומלמד את המקהלות באותם מוסדות. הוא מתמחה בשירה יהודית, חסידית ומסורתית בשלל סגנונות המוסיקה המעודכנים ביותר, מופיע בכל ערב בשמחות ואירועים ונחשב ליוצר פורה בתחום המוסיקה היהודית, בת זמננו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר