אחרי המאבק

דווקא בבני ברק: הליכוד תחגוג 40 שנה לעלייה לשלטון

ל"כיכר השבת" נודע כי הליכוד החליטה לקיים אירוע לציון 40 שנה לממשלת הליכוד הראשונה - דווקא בבני ברק. האירוע יתקיים בסניף סביבו נאבקו פעילי הליכוד ואברכי כולל (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם בגין. ראש ממשלת הליכוד הראשונה (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

מפלגת "הליכוד" בחרה לקיים את האירוע המרכזי והיחידי לציון ארבעים שנים להקמת ממשלת הליכוד הראשונה - דווקא בבני ברק, בין הנואמים יהיו השר יובל שטייניץ, ח"כ דודי אמסלם, ויו"ר הליכוד בבני ברק יעקב וידר.

כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", על סניף הליכוד בבני ברק התחולל מאבק כבד, כשבתחילת זמן אלול נכנסו למקום בית הכנסת וכולל נחלת משה ש"התנחלו" במבנה.

יעקב וידר יו"ר המטה החרדי בליכוד, הוביל מאבק להוצאת השוהים וחזרת המבנה המיתולוגי לידי הליכוד, בטענה כי הפלישה למקום נועדה לפגוע בפעילות המטה. ראשי הכולל טענו מנגד כי דבר הכניסה לסניף סוכם מראש בין פעיל ליכוד מקומי לבין ראשי העירייה.

סניף הליכוד בבני ברק (צילום: כיכר השבת)

כפי שפורסם בכיכר השבת, המאבק המקומי על הסניף בבני ברק הגיע עד לפתחו של ראש הממשלה, ובכירים ביהדות התורה הזהירו כי פינוי בית הכנסת יביא למשבר קואליציוני מול הליכוד. אולם עמדת וידר גברה, והנהלת הליכוד פתחה בהליכים משפטיים, עד לפינויו המוחלט של הסניף וחזרתו לידי הליכוד.

גורמים בליכוד מציינים בשיחה ל"כיכר השבת" כי בחירת בני ברק כמקום הציון המרכזי להקמת ממשלת הליכוד הראשונה, אינה במקרה, ונועדה להבהיר כי אין בכוונת הליכוד לוותר על הסניף המרכזי הפועל בתוך הציבור החרדי, וכי "הליכוד אינו מתכוון לוותר על בוחריו במגזר החרדי ובכוונתו אף להגביר את פעילותו בתוך המגזר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר