השר חיים כץ ייחקר ב-433 בפרשת התעשיה האווירית

השר חיים כץ ייחקר במשטרה בפרשת התעשייה האווירית. החשד: חברה מהצפון קיבלה עבודות מהתעשייה שלא כדין ובתמורה לטובות הנאה. בנו של השר נעצר (בארץ)

(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

שר הרווחה חיים כץ (הליכוד) יגיע בשבוע הבא לחקירה ביחידת להב 433 של המשטרה במסגרת החשד לשחיתות בתעשייה האווירית.

יאיר כ"ץ, בנו של השר בבית המשפט (צילום: אבי חי)

המשטרה חקרה עד כה עובדים בכירים בתעשייה האווירית, ואף עצרה כמה מהם. בין העצורים גם בנו של השר כ"ץ, יאיר, כמו כן נעצר גם מקורבו של השר אלי כהן.

לפי שעה, המשטרה חושדת כי חברה מהצפון זכתה להקלות ולביצוע עבודות עבור התעשייה האווירית בתמורה לטובות הנאה שקבלו הבכירים. על פי החשד, אותן חברות קבלו העדפה על פני חברות אחרות בניגוד לנהלים. אותה חברה חשודה, קיבלה הזמנות מהתעשייה האווירית באופן שוטף, אחד החשודים המרכזיים הוא חבר מרכז הליכוד ואחר חבר במפלגה בהסתדרות.

חקירתו של השר כ"ץ תעסוק ככל הנראה בהתפקדויות של עובדים למפלגת הליכוד באותה תקופה שבה כיהן כיו"ר הוועד, בידי המשטרה עדויות לכאורה על כך שעובדים בתעשייה האווירית תמכו בסיעתו של כ"ץ לכאורה בתמורה לקידום מעמדם.

מקורבים לשר כץ זועמים על מה שהם מגדירים: "מסע הכפשה מתוזמן ושלוח רסן בתקשורת בניסיון לפגוע בשמו של השר כץ ובעשרות שנות העשייה הציבורית המבורכת שלו". "השר אינו חושש ויתמודד בחקירה - אם וככל שיוזמן", אמרו המקורבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר