נמאס לכם לחפש סוללות חדשות לעכבר?

כולנו אוהבים עכבר אלחוטי אבל מי כמונו יודע שלזכור היכן הנחנו את הסוללות בעבורו במידה ובכלל זכרנו לקנות זו כבר סיפור אחר. עכבר חדש יקל עבורנו הגברים את החיים (MEN)

המשטח החדשני (צילום: לוג'יטק)

סוללות לעכברים אלחוטיים זה אחד הדברים המעצבנים ביותר. תמיד ברגע הלא מוצלח במהלך העבודה ישבוק העכבר חיים ואתם תצטרכו לצאת במסע חיפושים מרגיז בו אנו הגברים בדרך כלל לא מוצאים כלום ומאבדים זמן יקר. חברת לוג׳יטק הרימה את הכפפה ופיתחה את POWERPLAY, משטח עכבר ייעודי שכולל בתוכו טכנולוגית טעינה אלחוטית מתקדמת, שתטעין את העכבר שלכם גם תוך כדי עבודה.

משטח העכבר החדשני יוצר שדה אנרגיה אלקטרומגנטי על פני שטח גדול, כך שלא תצטרכו להניח את העכבר בנקודה ספציפית לצורך הטענתו.

לא מדובר במכשיר זול במיוחד שכן כדי ליהנות מהמשטח תצטרכו לרכוש כרגע אחד משני העכברים שייעודיים לו והושקו לצדו ה-Logitech G903 שמחירו כ-150 דולר או מקבילו הזול יותר ה-G703 LIGHTSPEED שמחירו כ-100 דולר. ערכת ההטענה האלחוטית צפויה להגיע לחנויות באוגוסט 2017 וניתן לרכוש אותה כבר עכשיו בהזמנה מוקדמת תמורת 100 דולר (353 ש"ח). יצוין, כי לאורך זמן תחסכו את מחיר הסוללות שנגמרות כל העת ומצטברות לסכומים ניכרים.

עם המשטח מגיע רכיב ה-POWERCORE אותו יש לחבר במקום המיועד לו בעכבר (איפה שלרוב נמצא פתח הסוללה) ולהפעיל אותו. בחברה מתאים כי העובי של משטח הטעינה מסתכם ב-2mm בלבד כך שהתחושה אמורה להיות זהה לזו של פד עכבר סטנדרטי והיי... בלי סוללות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר