אימה בחולון

עם סכין ביד: איים לדקור מספר רבנים ונעצר

תושב חולון בן 43 דקר השבוע בן של מנהל בית ספר ואיים לדקור מספר רבנים, בהם הרב חיים רבי והרב בניהו שמואלי. הרבנים עודכנו על-ידי המשטרה, אמש החשוד נעצר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי חיים רבי (צילום: יעקב כהן)

בתחילת השבוע קיבלו מספר רבנים, ביניהם הגאון רבי חיים רבי והגאון רבי בניהו שמואלי שיחת טלפון מפתיעה. על הקו היה קצין מודיעין ממרחב איילון שביקש לעדכן את הרבנים כי יש איום ממשי על חייהם.

הרבנים התקשו בתחילה להבין על מה האיום ומי המאיים, אך במהרה התברר להם כי אלמוני ניסה לדקור באותו היום את עובדיה שעשוע, בנו של מנהל בית ספר בחולון, ותוך כדי כך איים שבקרוב הוא ייפגע במספר רבנים, והזכיר את שמותיהם.

בעקבות בקשת קצין המודיעין, הרבנים הלכו עם תלמידים שליוו אותם לכל מקום מחשש שהאלמוני ינסה לפגוע בהם.

כאמור, את שעשוע ניסה אותו מאיים האלמוני לדקור אך ללא הצלחה לאחר ששעשוע הצליח להימלט ברגע האחרון. מאז נעלמו עקותיו אך אמש הוא נעצר והבוקר הוא יובא להארכת מעצר.

מהמשטרה נמסר: "השבוע התקבל דיווח במ"י על תושב חולון (43) אשר נכנס לבי"ס בחולון במטרה לחפש את רב בי"ס, משלא מצא אותו, פנה אל בנו של הרב ואיים עליו תוך שהוא מצמיד סכין לצווארו. לאחר מכן החשוד נמלט מהמקום לא לפני שהתבטא כי בכוונתו לפגוע ברבנים נוספים. המשטרה עדכנה את הרבנים ופתחה בסריקות אחר החשוד.

"לאחר חקירה מאומצת וביצוע פעולות חקירה רבות, חלקן גלויות וחלקן סמויות, אותר אמש החשוד ויובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בת"א".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר