"חומר מקצועי"

שמים את המשאבים במרכז - לראשונה יתקיים כנס למנהלי עמותות בלבד

לאחר שנים ארוכות בהן מתקיימות אינספור ועידות מנהלים למוסדות תורה וחסד, יתקיים בבני ברק ביום שלישי הקרוב כנס ייחודי למנהלי ארגונים שיעסוק בגיוס משאבים ממשרדי ממשלה וקרנות פילנתרופיות. הכנס ביוזמת הרב יוסף ויטמן מנכ"ל ארגון "משאבים" ובחסות בנק מרכנתיל (עמותות, שיווקי)

כנס למנהלי עמותות לגיוס משאבים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעוד מספר שבועות יתקיים לראשונה כנס מנהלי העמותות הראשון מסוגו בציבור החרדי. בשונה מכנסי מנהלים בהם מתעסקים במכלול גדול של נושאים, בכנס זה יושם דגש על הנושא הכלכלי המטריד את כלל העמותות והארגונים.

כנס מנהלי עמותות | יום שלישי ג' תמוז | מלון אריסטוקרט בני ברק

בשנים האחרונות חל שינוי כמעט היסטורי ביכולת גיוס המשאבים בשיטות הישנות שהתבססו על היכרות עם נגידים ותורמים. בעולם החדש והטכנולוגי נאמנויות ארוכות שנים נעלמו ואופיים של עסקים רבים השתנה או שהם חדלו מלהתקיים.

על רקע זה צמחה תופעת המגזר השלישי המורכב משותפויות בין עמותות, ארגונים, קרנות פילנטרופיות ומשרדי ממשלה. לכאורה זהו מצב טוב בהרבה בשביל מנהלי הארגונים אך בפועל רבים מהם לא מצליחים להגיע למימוש פוטנציאל התמיכות ממשרדי ממשלה ומקרנות בחו"ל בגלל חוסר הבנה בתהליכים בירוקרטים ומשפטיים לצד אי הבנת מטרת הקרנות. די לראות את עומק השבר בכך שמתוך עשרות אלפי עמותות בישראל רק כשלושת אלפים מהן נתמכות בכספים ממשלתיים.

בכנס תוצג לציבור המנהלים תפיסה חדשה ומודרנית לגיוס משאבים בעולם משתנה ודינמי. תפיסה המושתתת על עבודה מקצועית ויסודית מול משרדי ממשלה וקרנות פילנטרופיות עתירות תקציבים. כמו כן תוצג בכנס תכנית מרכז מעוף בשיתוף בנק מרכנתיל להלוואות בערבות מדינה וללא ערבות אישית. לסיום הוא מדגיש כי הכנס יתן כלים ושיטות עבודה למימוש מיידי למנהלי העמותות.

הכנס מתקיים ביוזמת הרב יוסף ויטמן מנכ"ל ארגון "משאבים" ובחסות בנק מרכנתיל שראשיו אף יהיו בכנס וישוחחו עם המשתתפים.

כנס מנהלי עמותות | יום שלישי ג' תמוז | מלון אריסטוקרט בני ברק

בהפקת הכנס שותפים משרד הפרסום "טורבו" המתמחה בפרסומם של ארגונים ועמותות עבור תורמים פוטנציאלים בדגש על תוצאות כלכליות וקליין הפקות. משרד הפרסום טורבו מלווה את ארגון משאבים משלב הרעיון לכנס הפיק את הפרסום וחוברות התוכן שיחולקו למשתתפים.

מארגני הכנס מדגישים כי אורחי הכנס יהיו מנהלי עמותות ואנשי כספים בלבד ועל כן המשתתפים יזכו לקבל חומר מקצועי ושי נכבד המותאם למעמדם ותפקידם. עוד מדגישים כי הכניסה לכנס אינה בתשלום אך תותר בהצגת הזמנה - הזמנה שתינתן לנרשמים מראש בלבד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר