עצמאות החינוך

איגוד הת"תים למנהלים: "משרד החינוך שלח מסמך מסוכן ביותר"

שלמה ברילנט, מזכ"ל 'איגוד הת"תים', שיגר מכתב למנהלים בו הוא מזהיר אותם שלא להגיש המסמך שנשלח אליהם ממשרד החינוך מאחר והוא "מסוכן ביותר". המסמכים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

המאבק על עצמאות החינוך החרדי: אם נדמה היה כי לאחרונה חל שיפור רב במערכת היחסים בין מנהלי תלמודי התורה למחוז החרדי במשרד החינוך, מתברר כי בשבועות האחרונים חל עימות בין הצדדים כאשר מנהלי הת"תים טוענים על נסיונות התערבות בחינוך החרדי.

במכתב ששיגר שלמה ברילנט מזכ"ל 'איגוד הת"תים' למנהלים נכתב כי "בהוראת חברי ועדת הרבנים לענייני חינוך אין להגיש למשרד החינוך בשום אופן את מסמך הבקשה לחודש לימודים נוסף".

"מסוכן ביותר". המסמך של משרד החינוך

לדברי ברינלט, "מדובר במסמך מסוכן ביותר הפוגע בעצמאות החינוך החרדי, אלו שכבר הגישו ישתדלו למשוך את המסמך בחזרה".

"כמו כן", מוסיף ברילנט במכתבו, "לאור מתקפת המסמכים שאנו מקבלים לאחרונה ממשרד החינוך למלא ולהגיש ללא תיאום, מסמכים שאינם מתאימים ואינם רלוונטים לחיידרים, יתקיים בקרוב כנס הסברה למנהלים בעניין זה".

המכתב של שלמה ברילנט

"הנכם מתבקשי בכל לשון של בקשה מעתה ואילך שלא למלא למשרד החינוך שום טופס שלא יצאה הודעה המאשרת אותו מטעם האיגוד", חותם ברילנט.

הגאון רבי מאיר קסלר מחזק את דבריו של ברילנט וכותב בכתב ידו: "הנני מצטרף לדברים הברורים ומאשר את הנ"ל. והניסיון מוכיח שבעמידה איתנה משותפת רואים ברכה וישועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר