המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

יהודים יקרים, לאכול ולשתות רק במסעדות כשרות למהדרין! הגויים רוצים לפגוע ביהודים דרך האוכל ולהכניס למסעדות, עגלים, כבשים ועופות חולים, שגורמים למחלות הקשות (יהדות)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

ריבונו של עולם טוב ומטיב, רחמן, אוהב טוב, יושר ואמת, נתן הלכות וחוקים בעולם כדי ללכת בדרך היושר והאמת, לתקן את מידותינו, לסור מרע ולעשות טוב.

פרשת המרגלים "שלח לך", מתארת בדיוק את מה שקורה בעולם היום. יהודים דתיים או לא, צריכים לקום מעצמם, לעזוב את הגולה ולעלות לארץ הקודש, לעזוב את החומר, את הזימה, 'להתקפל' ולעלות לארץ הקודש דחוף ביותר.

בורא עולם ממשיך להשמיד, ממשיך להרוס את אירופה, ממשיך לסכסך ולסבך ולבלבל את כל העולם, חוץ מארץ ישראל הקדושה. אירופה מאוימת על-ידי אטום, ארה"ב מאוימת על-ידי אטום ובארץ ישראל הקדושה - שום טיל אטומי לא יכול לאיים ולהפריע לארץ הקודש.

באירופה, מסוכן לִחְיות בגלל השיגעון של הקוריאנים, הרוסים, הסינים, או עשרות ומאות אלפי הפליטים המוסלמים שהורסים וכובשים אותה. ובארה"ב - כל הגויים שונאים את היהודים, עוד מעט הם יחטפו שם בעיות קשות ביותר. ומי שיגיד 'לי זה לא יקרה' - פותח מלחמה עם הקדוש-ברוך-הוא.

פרשת המרגלים הייתה אחרי שהוציא הקדוש-ברוך-הוא את בני ישראל ממצרים, גאל אותם וקרע להם את הים. הגיעו לארץ ישראל וביקש מהם הקדוש-ברוך-הוא להיכנס לארץ מעצמם, מרצונם הטוב ולא רצו, המית את כל הדור הישן במדבר במשך ארבעים שנה. זו הגאולה הראשונה, וכך גם בגאולה האחרונה עם משיח אחרון, קורא הקדוש-ברוך-הוא לכל היהודים בעולם להיכנס לארץ ישראל הקדושה ולגור בה. חלקם מתעקשים וחלקם לא רוצים, לכן מגביר הקדוש-ברוך-הוא את האנטישמיות שלב אחרי שלב, בכל יום עולה לשלב קשה יותר מאתמול, מגביר את הלחץ והאנטישמיות מול היהודים בעולם.

אירופה נמחקת ובארה"ב היהודים יסתבכו. הקדוש-ברוך-הוא קורא לילדיו: 'בבקשה בואו תהיו תחת חסותי, תחת כנָפַי בארץ ישראל הקדושה!' כל מה שקורה בעולם, פגיעות וסיבוכים של ארץ בתוך ארץ ומדינה מול מדינה, שריפות, התפרצויות הרי געש, נהרות ונחלים, שיטפונות ורעידות אדמה - בורא עולם מראה לכל העולם וליהודים, מה מסוגל לעשות בעולם, כדי שאנשים יבינו שכוחם לא בידם. בארץ ישראל הכל טוב.

הקדוש-ברוך-הוא נכנס במוחם של בני האדם בעולם ומבלבל אותם בינם לבין עצמם - חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה. את הכל עושה כדי לנטרל את מחשבתם לקחת חלקים ולפגוע בארץ ישראל. יהודים, לעלות לארץ ישראל!

ממשלת ישראל, לפתח את הנגב, הגליל המערבי, רמת הגולן, בנימין, שומרון, יהודה, את הערבה ובקעת הירדן. ממשלת ישראל, להפסיק דחוף לִבנות בתל אביב, תפסיקו להצטופף, תבנו בנגב.

כל המקומות בארץ ישראל הקדושה, מאילת ועד מטולה, דרך ירושלים ואשדוד, כולם קדושים וטהורים. כל האדמות נכבשו על-ידי צבא-הגנה-לישראל והוחזרו לעם ישראל.

גוג ומגוג זה רק מחוץ לארץ ישראל. גוג ומגוג, למי שלא יודע, זה סיבוכים, בלבולים ומלחמות זה בזה, שיטפונות ואסונות טבע. בארץ ישראל לא קורה כלום וגם לא יקרה לעולם!

ארה"ב ורוסיה, חתול ועכבר, רוצות לשלוט במזרח התיכון. אם רוסיה תעשה שלום אמיתי עם ארה"ב, כל הכלכלה שלה תרד לטמיון, כי הם חיים על תחמושת ונשק. בגלל שהם לא בשלום, רוסיה מוכרת הרבה תחמושת - זו הכלכלה שלה ולכן אין חברות טובה ביניהן. לארה"ב יש לשון חלקלקה ומדברת בעקיפין ורוסיה, מה שיש בלב יש בפה, אותו הדבר.

שלום עם הפלסטינים לא יהיה, כי הם שקרנים ורצונם להשמיד את ארץ ישראל. ארה"ב אוהבת את עם ישראל ושומרת עליו כדי למנוע מרוסיה להתחבר לארץ ישראל. אם רוסיה תהיה חברה של ישראל, ארה"ב תיחלש, תתפרק ותיגמר.

תורכיה, ארדואן כאילו אוהב את קטאר, כי דאע"ש שולט בו. אם ארדואן לא יאהב את קטאר, דאע"ש יערוף את ראשו.

איראן רוצה להראות שהיא מעצמה שיש לה כוח ומחפשת אתגרים במי להילחם.

סוריה נמחקת ונהרסת. כל הארצות מתאמנות עליה, לפרק אותה ולבטל אותה מעל פני כדור הארץ. התקשורת לא מתעניינת עוד בסוריה, מתעניינת בקטאר, כווית, סעודיה, עיראק ומצרים.

בבריטניה וצרפת ימשיכו פיגועים קשים חזק מאוד. כל פעם סוג אחר של פיגוע, כדי שלא יחשדו בהם.

במדבר סיני, דאע"ש חוגג.

מצרים, לשמור חזק חזק על סכר אסואן. סיסי לפקוח עיניים כי המוסלמים הקיצוניים, חמאס ודאע"ש מחפשים אותך. הם יעשו דברים שיכאיבו מאוד מאוד למצרים ולסיסי, ואח"כ העם יתהפך על סיסי.

החמאס נלחמים ביניהם, הורגים זה את זה וגוזלים את הכסף שמגיע לאזרחים הפלסטינים. יהיה להם בלאגן גדול, חרבם תבוא בליבם. החמאס ממשיך לחפור מנהרות. הם פתחו פתחים במקומות מסתור כדי שלא ידעו איפה מתחילות המנהרות.

אבו מאזן 'משחק אותה' מסכן, משקר על כולם וחושב שאנשים מאמינים לשקרים שלו. כל היום חושב איך לעשות פיגועים בתוך ארץ ישראל. הוא סומך על הגיבוי מהאו"ם, מהאיחוד האירופי והבי.די.אס BDS)), שכולם שם מוסלמים ושואב מהם כוח כדי לפגוע ביהודים.

נסראללה וחיזבאללה, אין להם כוח ולא מוח. יודעים שיש מגן על ארץ ישראל, שהקדוש-ברוך-הוא מגן על ארץ ישראל.

ירדן, מיליוני פליטים אוכלים אותה והיא עוד בחיים, מחכה לטראמפ.

עיראק מתה למות.

הקדוש-ברוך-הוא עושה לטראמפ בעיות בכדי שלא יתעסק עם הפלסטינים ועם עניין השלום עם ישראל. נותן לו הקדוש-ברוך-הוא להתעסק בכל מיני בעיות למיניהן, עד שיבין שהוא הולך עִם ישראל במאת האחוזים ולא נותן לפלסטינים אף סנטימטר מאדמת ישראל! הבין - מה טוב, לא הבין - יסבול ויהיה עסוק רק בצרות שלו.

ממשלת ישראל – לא לפחד מאף אחד! לשמור על גבולות ישראל ולא לתת חלקים מארץ ישראל, ולשמור על צה"ל!

עם ישראל, בכל מקום: 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' ולא לומר 'לי זה לא יקרה'. הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה לשמוע: 'לי זה לא יקרה'. הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה לשמוע: ימין ושמאל. בשמיים אין אשכנזי וספרדי, ליטאי, חרדי, כיפה סרוגה או שחורה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שעם ישראל יהיו מלוכדים, כי אין להם לאן ללכת. אף מדינה לא תהיה מוכנה לקבל את השמאלנים, כל עוד הם הולכים נגד הימין – כולם מוחאים להם כפיים ואוהבים אותם.

הורים יקרים, לשמור על בנות ישראל ועל הבנים. להסביר להם כמה ההתבוללות היא בעיה קשה, כדי שלא יפלו בפח. להזהיר אותם מסמים, הימורים, ושתייה חריפה.

יהודים יקרים, לאכול ולשתות רק במסעדות כשרות למהדרין! הגויים רוצים לפגוע ביהודים דרך האוכל ולהכניס למסעדות (ברבע מחיר וגם בחינם), עגלים, כבשים ועופות חולים, שגורמים למחלות הקשות ביותר בגוף האדם. זה חלק מ'הנשק' שלהם להרוס את היהודים.

כל הדברים והאסונות שקורים בעם ישראל - זה אדם שבחר בצרות ובמוות ולא בחר בחיים. זה כמו שני נהגים שמתחרים ביניהם, אם הם לא מוותרים זה לזה - נפגעים קשה, אם מוותרים - חוזרים בריאים ושלמים. נתן בורא עולם את עשרת הדיברות כדי שהעולם יהיה מתורבת ומחונך. הקדוש-ברוך-הוא עושה קשיים בעם ישראל ובעולם כדי שיבקשו משיח.

משיח בא למשוח את כל עם ישראל! הוא בא בשביל להציל את היהודים, לְאַחֵד ולאגד אותם, לפתור את כל הבעיות ולשמח אותם. משיח זה אבא של כל היהודים! נשמתו של משיח עולה כל לילה, שומרת על כל גבולות ישראל ולא נותנת לגוג ומגוג להתקרב לישראל!

משיח זה דבר קשה להשגה ויש ערך גדול כשזה קשה להשגה. אם היה קל להשגה - אנשים לא היו מעריכים.

משיח מטהר את כל הערים בארץ ישראל. משיח נמצא בתוך מוחם של כל היהודים, משיח נותן ברכה לתבואה ולמים, לפירות וירקות, למדע, כלכלה ונדל"ן, ללימודים, לתפילות, ללימוד תורה ולחזרה בתשובה שלמה.

נשמתו של משיח מתנתקת בלילה מגופו, כדי לשמור על ישראל - זה תפקידו. ממשיך וממשיך, אין הליכה אחורה, רק התקדמות עד שהקדוש-ברוך-הוא יחליט, בשמיים ובארץ, על היום המיוחל לעם ישראל!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר