"נפילת סוכר"

נשיא טורקיה התעלף במהלך תפילת הבוקר

ארדואן השולט במדינה ביד רמה התעלף הבוקר במהלך תפילה ציבורית במסגד. מאוחר יותר הסביר כי התעלף בשל "נפילת סוכר" בגין מחלת הסוכרת ממנה סובל (העולם הערבי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
רג'פ טאיפ ארדואן (צילום: שאטרסטוק)

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, התעלף הבוקר (ראשון) במהלך התפילה. כלי תקשורת בטורקיה דיווחו כי ארדואן התעלף בעקבות צניחת סוכר, וכי כעת מצבו טוב. זה קרה במהלך תפילה לרגל עיד אל פיטר שמציינים המוסלמים.

ארדואן עצמו הגיב זמן קצר אחר כך לתקשורת בקול מעט חלש: "הייתה לי בעיית לחץ דם קלה, זה קשור לסוכרת שלי, תודה לקל חזרתי לעצמי מהר ומצבי יותר טוב".

גולשים טורקים דיווחו כי ארדואן נראה מתפלל ואז לפתע חש ברע והושכב על הרצפה. עדי ראייה סיפרו כי הוא טופל במשך 15-10 דקות - ושב לאיתנו.

לאחר ההתעלפות דיבר ארדואן בשידור חי, והעיתון הטורקי "הורייט" דיווח כי אין שינויים בלוח הזמנים שלו להמשך היום.

במהלך נאומו הבוקר התייחס ארדואן למשבר במפרץ ואמר כי הוא תומך בתגובתה של קטאר על החרם שהכריזו עליה כמה ממדינות ערב, ארדואן טען כי דרישתן לסגור בסיס של צבא טורקיה באמירות שבמפרץ היא דרישה חסרת כבוד.

כזכור, בסוף השבוע העבירו המדינות המחרימות רשימה של 13 דרישות לקטאר, בהן סגירת רשת אל-ג'זירה, צמצום היחסים שלה עם איראן וסגירתו של בסיס טורקי בקטאר. הבוקר אמר ארדואן כי טורקיה הציעה להקים בסיס של צבאה גם בסעודיה – אבל ריאד לא השיבה על ההצעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר