מימין ומשמאל: לשחרר את אהוד אולמרט

לקראת החלטת ועדת השחרורים בעניין שחרור ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ולאור תמונתו מבית החולים, קריאות מכל קצות הקשת הפוליטית להביא לשחרורו המוקדם (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אהוד אולמרט. ארכיון (צילום: Olivier Fitoussi/POOL)

בסוף השבוע צפויה ועדת השחרורים לפרסם את החלטתה בבקשתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בבקשתו לקצר לו שליש מעונשו. בינתיים, פוליטיקאים מימין ומשמאל קוראים לקצר את עונשו. הדברים מגיעים לאחר שבסוף השבוע פורסמה ברשת תמונתו של אולמרט בבית החולים, חיוור ורזה.

הדלפת התמונה עוררה זעם רב ברשתות החברתיות, ואף הובילה לזימונם לבדיקה של הצוות הרפואי המצומצם של בית החולים שמורשה לטפל באולמרט. יצויין, כי מהבדיקה עלה שהתמונה לא צולמה על ידי אחד מחברי צוות זה, אך בבית החולים החליטו לחדד את הנהלים בענין.

יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט אמר הבוקר ל-ynet: "צריך להפעיל את מידת הרחמים. אני גם חייב לומר שלא מקובל עליי כל המהלך הזה להפוך אותו כביכול לאויב שפוגע בביטחון המדינה".

לדבריו: "מדובר על אדם שעם כל המחלוקות הפוליטיות ביננו, הוא בהחלט תרם תרומה עמוקה מאוד לביטחון המדינה בשורה של החלטות אמיצות כשכיהן כראש ממשלה. אזרחי ישראל חבים לו חוב עמוק. הוא חטא, שילם את המחיר, הגיע הזמן שהוא יחזור הביתה".

יו"ר 'כולנו' משה כחלון כתב בעמוד הטוויטר: "ראיתי בסוף השבוע כמו כל עם ישראל את התמונה של אהוד אולמרט בבית החולים והזדעזעתי. אולמרט נשפט כחוק, ריצה את עונשו כחוק ואין לבזות אותו או להשפילו מעבר לכך. אין חולק על החלטותיו האמיצות ותרומתו רבת השנים למען ביטחון ישראל. הגיע הזמן לשחרר את אהוד אולמרט הביתה למשפחתו".

ח"כ יגאל גואטה כתב בטוויטר: "ארץ אוכלת יושביה! אותו אדם שצילם את אולמרט אוכל בבית חולים, רשע חסר לב. חייבים לעצור, לפני שנאבד את זה לגמרי. יהודים רחמנים בני רחמנים".

ח"כ נחמן שי כתב: "שבת שלום לאהוד אולמרט, הגיע העת להניח לו. הוא ״שילם את חובו לחברה״, שיתנו לו ללכת הביתה ולא יעמיסו עליו עוד ״חקירות״ נוספות ומפוקפקות".

האלוף במיל' יום טוב סמיה כתב בטוויטר: "אולמרט הוא איש עתיר זכויות שבטחון המדינה היה בראש מעייניו תמיד. גם אם טעה- הוא מוענש די והותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר