נתניהו על שעון ההשמדה האיראני: "תלמדו היסטוריה"

השעון הדיגיטלי שהוצב בטהרן ובו מונה זמן לחיסולה של ישראל, היווה חלק נכבד מנאומו של ראש הממשלה הערב בפני משתתפי תגלית. נתניהו קרא לצעירים: "תהיו שגרירים שלנו במדינותיכם" (בארץ)

בנימין נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (ראשון) לראשונה לשעון הדיגיטלי שהוצב בטהרן ובו מונה זמן לחיסולה של ישראל. בנאום שנשא באירוע השנתי של "תגלית" אמר נתניהו: "אולי האיראנים צריכים ללמוד היסטוריה יהודית, כיוון ששבוע שעבר בטהרן הם הקימו שעון דיגיטלי שסופר את הזמן עד להשמדתה של ישראל. היינו כאן בארץ הזאת במשך אלפי שנים לפני שהאייתולות לקחו את העם האיראני כבני ערובה, ונהיה כאן זמן רב אחרי שהעריצות התיאורטית שלהם היא רק הערת שוליים בהיסטוריה".

בהמשך דבריו קרא נתניהו לצעירים משתתפי תגלית להעביר הלאה במדינותיהם את שראו בישראל: "ההזדמנות שלכם פה היא לראות במו עיניכם, בארצנו, את ההיסטוריה המרשימה שלנו, אנשינו החמים, ערינו הסואנות, האזורים הכפריים היפים והחברה התוססת והחופשית שלנו. מה שאני רוצה שתעשו הוא שתיקחו את כל מה שאתם רואים, ספגו את זה, קלטו את זה בראשכם ובלבכם, ואז חלקו את כל זה עם אחרים".

נתניהו אמר עוד: "ספרו לאחרים על הנס שהוא ישראל. ספרו להם על הדמוקרטיה הליברלית הזאת בלבו של המזרח התיכון. זה לא דבר קטן. האמינו לי, אם תביטו סביבכם תראו כמה ישראל נדירה ונהדרת. זו מעצמת הייטק, זו מדינה שמאכילה את הרעבים, מרפאת את החולים ועוזרת להגן על אנשים באפריקה, אסיה וברחבי העולם. זו ישראל האמיתית. זו מדינה חזקה שמוכנה להגן על עצמה מול כל איום. ידינו מושטות לשלום, שלום אמיתי עם כל שכנינו. זו ישראל האמיתית. עליכם לספר עליה לכולם. לכולם. ועליכם לעשות זאת בגאווה.

ראש הממשלה נתניהו קרא לצעירים משתתפי מסע 'תגלית' לקחת צד ואמר: "בחרו האם אתם לצד החופשיים או לצד המשועבדים? אם אתם לצד החופשיים, עמדו בגאווה לצדה של ישראל ועם האמת, אז כשתחזרו לביתכם, אמרו לבני משפחותיכם, חבריכם, בני כיתתכם ועמיתיכם על ישראל. אמרו להם להגיע ולראות אותה בעצמם ולחזור בקרוב כדי לבקר, ללמוד, לחיות. אנו נחכה לכם כיוון שזו זכותכם המולדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר