צפו בחגיגת השחרור

לאחר חודשים בכלא הרוסי: תלמיד הישיבה מליקווד שוחרר

לאחר חודשים בכלא הרוסי בגלל נשק שהתגלה במזוודתו: יצחק יוסולבסקי, תלמיד ישיבה תושב ליקווד שבניו ג'רזי, ארה"ב, שוחרר. ל"כיכר השבת" הגיע תיעוד מיוחד מחגיגת השחרור בליקווד. צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יצחק יוסולבסקי, תלמיד ישיבה תושב ליקווד שבניו ג'רזי, ארה"ב, שלמד במשך זמן חורף בישיבה בישראל, ביקש לשוב לביתו לקראת חופשת הפסח האחרונה, והזמין טיסת קונקשן דרך רוסיה, בדרכוה לארה"ב.

הבחור קיבל כדורי אקדח מידידו, חייל בצה"ל, ובחוסר אחריות או טעות לא מכוונת, עלה לטיסה כאשר הכדורים במזוודתו. בנמל התעופה ברוסיה, לאחר בדיקה אקראית, התברר כי הבחור מחזיק בכליו כדורים - מה שגרם לחשדות חמורים כלפיו.

כל הסבריו של תלמיד הישיבה כי מדובר במעשה משובה נפלו על אוזניים ערלות, והבחור נלקח למעצר בכלא המקומי. הוריו של הצעיר, שנדהמו לשמוע על המקרה החריג שגרם להם צער נורא, הפעילו את כל מי שיכלו על מנת לשחררו ממעצר, אולם ללא הצלחה.

לאחר תקופת הפסח, החלו בני משפחתו של הבחור להפעיל רשת קשרים מסועפת למען שחרורו. ל"כיכר השבת" נודע כי בפרשה עורבו בין השאר רבי אהרון קוטלר ומלקולם הונליין, יו''ר וועידת הנשיאים, כמו גם עסקנים שונים המסייעים לאסירים בהם הרבנים ביערסקי, חיים גרוס ומשה ואלקנה טרעס.

העסקנים שכרו בעצה אחת עורכת דין מומחית, שלקחה על עצמה את הטיפול המשפטי בתיק הסבוך, והיום לאחר דיונים ממושכים, החליט בית המשפט המקומי לשחרר את בחור הישיבה לחופשי.

תלמיד הישיבה המשוחרר הועבר במסוק לליקווד, שם המתינו לו חבריו וידידיו שקיבלו אותו בשירה וריקודים. יוסולבסקי עצמו נשא דברי תודה והודיה על הנס הגדול, כשהוא מודה לבורא עולם ולשליחיו הברוכים על הסוף הטוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר