בתגובה לירי רקטה

חיל האוויר תקף מטרות ברצועת עזה; חמאס: משחק מסוכן

חיל האוויר תקף הלילה שני יעדים של הזרוע הצבאית של חמאס ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטה אתמול לעבר שטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. חמאס: "משחק ישראלי מסוכן" (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
עשן מיתמר מעל עזה בתקיפת צה"ל הקודמת לפני כ-4 חודשים (צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90)

חיל האוויר תקף הלילה (שלישי) שני יעדי חמאס בצפון רצועת עזה ובדרומה, בתגובה לירי הרקטה אמש לעבר המועצה האזורית שער הנגב שבעוטף עזה. הרקטה התפוצצה בשטח פתוח, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לא נשמעה אזעקה טרם הפיצוץ משום שהשיגור בוצע לעבר שטח פתוח. תושבים דיווחו על קולות הנפץ בעקבות הנפילה.

מדובר צה"ל נמסר הלילה כי "מתוקף היותו של ארגון הטרור חמאס השליט ברצועה, הוא הנושא באחריות לכל ניסיון פגיעה במדינת ישראל".

הפלסטינים טוענים כי יעדי התקיפה היו שני מוצבים של הזרוע הצבאית של חמאס. האחד בעיר עזה והשני ברפיח. אין נפגעים בתקיפות הללו.

חמאס האשים בתגובה את ישראל בהמצאת טענות כוזבות לירי רקטה כדי להצדיק תקיפה בעזה. "הטענה הישראלית לירי של רקטה מרצועת עזה ו'פרסום' כרוז בשם דאעש כדי לתרץ את מה שקרה בעקבות זאת - הסלמה ותקיפה של מוצבים של ההתנגדות - הם משחק ישראלי מסוכן ושקוף". בחמאס הזהירו עוד כי ישראל תישא בכל ההשלכות לצעדים ולמדיניות שלה.

הפעם הקודמת בה שוגרה רקטה לעבר ישראל מסיני הייתה לפני כחודש בעת ביקורו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בארץ. גם במקרה הזה איש לא נפגע ולא נגרם נזק וכן לא הופעלה אזעקה מפני שהשיגור כוון לשטח פתוח. חודש קודם לכן התפוצצה רקטה, שגם כן שוגרה מסיני, בחממה במועצה האזורית אשכול. ארגון דאעש לקח אחריות על השיגור.

כמה שבועות קודם לכן התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. גם אז לא היו נפגעים. כעבור זמן תקף צה"ל מטרות של חמאס בצפון רצועת עזה. גם בחודש פברואר שוגרו כמה רקטות לאזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר