לראשונה בגוש עציון

נציג 'דגל התורה' במעלה עמוס מונה לסגן ראש המועצה

הישג לציבור החרדי בגוש עציון עם התמנותו של נציג "דגל התורה" במעלה עמוס, יואל סילבר, לתפקיד סגן ראש מועצת גוש עציון. הגר"ג אדלשטיין: "שיזכו לקדש שם שמיים" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
סילבר ושפירא אצל הגר"ג אדלשטיין (באדיבות המצלם)

הישג לציבור החרדי בגוש עציון עם התמנותו של נציג "דגל התורה" במעלה עמוס, יואל סילבר, לתפקיד סגן ראש מועצת גוש עציון.

בימים האחרונים הגיעו נציגי "דגל התורה" במועצת גוש עציון יואל סילבר ואליהו רוזנברג נציג היישוב החרדי מיצד יחד עם מנהל המחלקה המוניציפאלית של "דגל התורה" וסגר"ע בני ברק מנחם שפירא להתברך במעונו של הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

הגר"ג אדלשטיין הביע קורת רוח מרובה כששמע על ההתפתחות בהתיישבות החרדית ביישובי גוש עציון, מעלה עמוס ומיצד ועל פריחת מוסדות התורה במקום לצד תלמודי תורה וגני ילדים.

שפירא הציג את סילבר וסיפר על מינויו לתפקיד סגן ראש המועצה. ראש הישיבה בירך את הנציגים החרדיים בברכת ברכה והצלחה ואיחל להם שיזכו לקדש שם שמיים, לרומם קרנה של תורה ויצליחו בכל אשר יפנו.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, בירך על המינוי בשיחה ל"יתד נאמן": "ראש המועצה, נתמך על ידי גדולי ישראל שליט"א ולכן "דגל התורה" תמכה בו, וב"ה הוא נבחר בתמיכתנו. אני מברך את הרב סילבר על מינויו לסגן ראש המועצה ואני מקווה כי הפעילות למען מוסדות החינוך התורניים והנושאים הדתיים ברחבי המועצה יימשכו לטובת התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר