"ישן 4 שעות"

טראמפ: אני ומודי מובילים את עולם הרשתות החברתיות

לאחר מפגש עם ראש ממשלת הודו התייחס הנשיא האמריקאי למספר העוקבים הרב של שניהם ברשתות החברתיות. כותבת הביוגרפיה של הנשיא דונלד טראמפ דווקא מודאגת (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
שני המובילים מעל 30 מיליון עוקבים כל אחד (צילום: הבית הלבן)

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, נפגש בבית הלבן עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי ושוחח איתו על היחסים בין המדינות והעובדה שהוא רואה בו שותף כלכלי חשוב לארה"ב.

טראמפ התייחס גם לנקודה משעשעת נוספת הקשורה לדמיון בינו לבין מודי, "אני גאה להכריז בפני התקשורת, בפני העם האמריקני ובפני העם ההודי שראש הממשלה מודי ואני מובילים בעולם ברשתות החברתיות. אנחנו מעניקים לאזרחים שלנו את ההזדמנות לשמוע ישירות מפי נבחריהם, ועבורנו – לשמוע ישירות מהם. אני מניח שזה עובד טוב מאוד בשני המקרים". אגב, לטראמפ 32.9 מיליון עוקבים בטוויטר, ולמודי 31 מיליון עוקבים.

אך מתברר כי לא כולם מרוצים במיוחד מציוציו התכופים של הנשיא בטוויטר שלטענת אנשי תקשורת בארה"ב גורמים לכך שהוא ישן רק כ-4 שעות בלילה. בימיו הראשונים בבית הלבן צייץ טראמפ בין השעות 3:30 לפנות בוקר ל-5:30 בבוקר מה שהעלה את השאלה מתי הוא בכלל ישן...

כותבת הביוגרפיה שלו, גוונדה בלייר, אמרה כי "הוא לא ישן יותר מארבע שעות בלילה". היא הוסיפה כי "הוא עשה עניין גדול מכך שהוא אף פעם לא ישן וכי מי שישן - עצלן". דברים אלו אף הביאו להשוואתו של טראמפ לראש ממשלת בריטניה לשעבר מרגרט תאצ'ר, שהייתה גם היא ממעטת בשינה ודוגלת במשטר של ארבע שעות שינה בלילה.

"הוא לא מבזבז זמן על בחינה עצמית או בפגישות עם יועציו, ואף פחות בקריאה נמרצת של תדריכים. הוא יושב מול הטלוויזיה עם טלפון סלולרי לא מאובטח, מצייץ", טוענת בלייר.

למותר לציין כי התערבות התקשורת בשעות השינה של הנשיא הן התנהגות ייחודית שלה כלפי טראמפ וכי מול אובמה מעולם לא נעשתה חטטנות שכזו מה שמחזק את התחושה שטענותיו של טראמפ בדבר ה"פייק ניוז" נגדו יש לה על מה להסתמך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר