הענקת תעודות לתלמידי 'אוהליך' מרשת שתילים שסיימו את פרויקט מיל"ה

תלמידי 'אוהליך' מבית 'שתילים' זכו לקבל תעודות סיום להשתתפותם בפרויקט מיל"ה מידי ראש העיר בני ברק, מפקד מחוז ת"א במשטרה ומפקד המרחב. מנכ"ל 'שתילים', הרב ישראל רייסנר הודה לעיריית ב"ב ולמשטרת ישראל על שיתוף הפעולה. חנוך זייברט גילה כי בקרוב ייצא לפועל שלב ב' (בארץ, שיווקי)

תעודות למסיימי פרוייקט מיל"ה. (צילום: יחצ)

במעמד אישי ציבור בכירים נערך טקס חלוקת תעודות מרשים עבור תלמידי אוהליך השותפים בתוכנית מיל"ה (משטרת ישראל למען הנוער).

בטקס שהתקיים במתנ"ס אורליאן כיבדו בהשתתפותם ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, מפקד מחוז תל אביב במשטרה ניצב צ'יקו אדרי, מ"מ רה"ע הרב אברהם רובינשטיין סגן רה"ע הרב מנחם שפירא, מ"מ מרחב דן סנ"צ דני חדד, הרב המחוזי רב פקד אליהו קב, קצין אג"מ סנ"צ הוד לוי ובכירי משטרה נוספים, מנכ"ל רשת שתילים הרב ישראל רייסנר, נציגי משרד החינוך ומינהל חברה ונוער, מנהל מרכז תורני אוהליך הרב נתן צבי פינקל, אנשי חינוך והורי התלמידים והנערים השותפים בתוכנית.

התוכנית שמלווה ומודרכת באנשי חינוך הינה ייעודית וממוקדת לנוער מתמודד ומטרתה להחדיר בנוער מסרים חברתיים וסביבתיים, לתעל את זמנם לצורכי הקהילה והסביבה, להעצימם ולפתח בהם כישורי מנהיגות ואסרטיביות לצורכם האישי ולצורך הקהילה, ופיתוח המודעות לאחריות אישית ואחריות קהילתית ומעורבות חברתית וחסד בקהילה.

את המעמד הנחה בטוב טעם מנכ"ל רשת שתילים הרב ישראל רייסנר שקיבל בברכה את האורחים וסיפר על שיתוף פעולה מרתק בין הפרויקטים הקהילתיים של משטרת ישראל לרשת 'שתילים' – שיתוף פעולה שהניב תוכנית חינוכית זו, בה הנערים נחשפו לתחומי האחריות של מערכת האכיפה במרחב הציבורי.

הרב רייסנר הודה למפקד המחוז ולמפקד המרחב במשטרה ולמפקד השיטור העירוני פקד מאיר סויסה על שיתוף הפעולה והאוזן הקשבת למען הנוער. הרב ישראל רייסנר קישר את הפסוק 'נעשה אדם בצלמנו וכדמותינו', ואמר מדוע נאמר "נעשה" בשיתוף והרי הקב"ה עשה צריך להיות "אעשה" ולומדים מכך שצריך לעשות כל דבר בשיתוף כמו שיש לאדם מכל הבריות שקדמו לו, החיות, והאדם שונה מהם שיש לו חובת השמירה, וזה התאים לשותפות שלנו כקהילה עם פעילות המשטרה ובמיוחד בפרויקט הזה, כאשר צוות המשטרה דאגו לכל נער ונער עם הרבה חשיבה ואכפתיות ולא הסכימו לוותר לאף נער ועל אף נער.

מנהל 'מרכז תורני אוהליך' הרב נתן צבי פינקל פרס את ההישגים של התלמידים מהתוכנית, והביא את דברי חז"ל למשמעות של 'תורת חסד' שרק על חוק ומשפט התורה יש את קיום לעולם וזהו חסד התורה, וציין כי אין ספק שתוצאותיו של הפרויקט יבואו לידי ביטוי בכל החלטה וצומת החלטות בחיי הנער המתבגר.

ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט הודה להנהלת שתילים על המענה הייחודי לנוער ובירך את פעילות השיטור העירוני בעיר שמצוי בתנופה במענה ובשירות לקהילה ובפרט בפרויקט ייחודי זה. ראש העיר ציין כי שלב ב' בפרויקט ייצא לפועל בקרוב.

לאחר קטע מוזיקאלי שבוצע ע"י תלמידי אוהליך, קיבלו התלמידים בחגיגיות את התעודה ממנכ"ל שתילים, מפקד מחוז תל אביב ומ"מ מפקד המרחב כמו גם ערכת שי מפוארת.

מפקד שיטור עירוני בני ברק העניק תעודה למוביל הפרויקט מש"ק פרדס כץ זאב שוורץ. מנכ"ל שתילים הרב ישראל רייסנר העניק תעודה למפקד השיטור העירוני ולמוביל הפרויקט.

לסיום נשא דברים מ"מ מפקד מרחב דן סנ"צ דני חדד שהביע את שביעות רצונו מתוצאות הפרויקט וציין כי תוצאותיו ניכרים היטב במרחב, ויותר ממה שהשוטרים נתנו לנערים, השוטרים קיבלו מבני הנוער. הוא הודה לעירייה לראשיה ולמנכ"ל שתילים ולצוות אוהליך על השיתוף והעשיה משותפת.

תעודות למסיימי פרוייקט מיל"ה.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר