"התנהלות תמוהה במיוחד"

נכח, אך נמנע: ליצמן לא הצביע בעד הקפאת מתווה הכותל

שר הבריאות יעקב ליצמן, הנציג החרדי הבכיר בממשלה, לא הצביע בעד הקפאת מתווה הכותל, זאת למרות שהיה נוכח בישיבת הממשלה המדוברת - כך נודע ל"כיכר השבת": "זה היה תמוה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר יעקב ליצמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יו"ר יהדות התורה שר הבריאות יעקב ליצמן לא הצביע בעד הקפאת מתווה הכותל - זאת למרות שנכח בישיבת הממשלה שעסקה בנושא - כך נודע ל"כיכר השבת".

כזכור, ביום ראשון אישרה הממשלה את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו להקפיא את מתווה הכותל, הקפאה שהיא מעין ביטול, כפי שהסבירו הנציגים החרדים, שכן כל שינוי במתווה יצריך החלטת ממשלה חדשה.

ראשי המפלגות החרדיות יצאו בהצהרות לתקשורת וחגגו את ניצחונם, אולם שר אחד שמר על שתיקה עד הערב: מדובר בנציג גור, שר הבריאות יעקב ליצמן.

נשות הכותל. ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

ל"כיכר השבת" נודע כי השר ליצמן נכח בישיבת הממשלה, אולם נמנע ולא השתתף בהצבעה על הקפאת מתווה הכותל - כך מאשימים בכירים בממשלה.

גורמים שנכחו בחדר בו נערך הדיון, סיפרו ל"כיכר השבת": "זה היה תמוה, ליצמן, החרדי הבכיר, לא משתתף בהצבעה. אולי זו הוראה מהאדמו"ר, אחרת אין הסבר".

מורה נבוכים: מה זה בכלל "מתווה הכותל"? (כיכר השבת)

יצוין כי "כיכר השבת" פנה כבר ביום ראשון ללשכת השר ליצמן בכדי לקבל את התייחסותו לטענת הבכירים לפיה השר לא השתתף בהצבעה על הקפאת מתווה הכותל, אולם בלשכת השר סרבו להתייחס לדברים עד לשעה זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר