תיק 1,000

התקדמות ב"תיק 1,000": פאקר ייחקר שוב

המשטרה תחקור בימים הקרובים פעם נוספת את המיליארדר ג'יימס פאקר בחשד למעורבותו לכאורה בתיק 1,000 בו נחשד רה"ה נתניהו. בנוסף יבוצע רק עוד חיקור דין אחד (אקטואליה)

פאקר ונתניהו. ארכיון (צילום: שאטרסטוק ואמיל סלמן)

מסתמנת התקדמות בתיק החקירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו המכונה "תיק 1,000": בחדשות 2 פורסם הערב (שלישי) כי המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר ייחקר בקרוב פעם נוספת במשטרה בדבר מעורבותו לכאורה בתיק. החקירה תיערך כבר בימים הקרובים, אך לפי שעה לא נקבע מועד מדוייק.

עוד דווח כי המשטרה תבצע חיקור דין עם אדם נוסף בלבד, וכל יתר חיקורי הדין שתוכננו להיערך יבוטלו. יצויין, כי בשבועות האחרונים העידו לפחות 11 בני אדם בתיק, זאת במקביל להחלטת הפרקליטות שלא להגיש כתב אישום על עבירה על חוק המתנות, אלא רק במקרים בהם פעל ראש המשלה לכאורה בניגוד עניינים.

בפרקליטות הצליחו לאתר אינטרסים לכאורה של נותני המתנות, אינטרסים חזקים מאלו המוגדרים כ'מתנות בין חברים'.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בחקירתו במשטרה כי עזר רק למי שפעל למען ביטחון ישראל: "לכן, עזרתי למאיר דגן שהיה יריבי". המשטרה בודקת גם את העזרה שהעניק ראש הממשלה לאיש העסקים ארנון מילצ'ן במתן ויזה לארה"ב.

לפני כחודש אמר פרקליט המדינה שי ניצן כי החקירה לקראת סיומה: "אמנם לא מדובר ביום-יומיים, אך אקווה כי לא מדובר בחודשים ארוכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר