אפליקציה חדשה

מעכשיו תיהנו משני מספרים במכשיר אחד

חברת סלקט השיקה אפליקציה חדשה שמאפשרת מספר נוסף באותו המכשיר מבלי צורך בסים נוסף. האפליקציה מאפשרת הוצאת וקבלת שיחות ושליחת הודעות במספר נוסף (דיגיטל)

בני סלומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שתי מספרים באותו הסים נשמע כמו חלום וורוד מידי אבל זה מה שנותנת חברת סלקט (Cellact) השיקה אפליקציה בשם "המספר הנוסף" למספר טלפון נוסף על אותו מכשיר סלולרי, וללא צורך להחליף או להוסיף לכרטיס הסים שקיים במכשיר מאומה ואפילו בחינם בשימוש מועט.

המספר הנוסף מאפשר להתקשר מהנייד הפרטי עם ממספר שונה, למטרות שמירה על פרטיות, מספר לצרכי עבודה או מספר זמני בעת מכירה באתר יד שנייה או פרסום זמני אחר. השירות של סלקט מאפשר לשלוח מהמספר השני גם סמסים.

השיחות הן לא על גבי האינטרנט (VoIP), אלא שיחות "רגילות" ברשת הסלולר של החברה בה הלקוח מנוי (שימו לב, לא מומלץ לשיחות מחו"ל). השירות לא כולל גלישה, כלומר חבילת הגלישה לא קשורה למספר הנוסף, כמו כן, המספר הנוסף לא יעבוד בוואטסאפ, אלא אם כן משתמשים באפליקציות נוספות שמאשרות להפעיל משתמש נוסף.

הורדת האפליקציה אפשרית לכולם, ולא רק ללקוחות סלקט. הפעולה מתאפשרת מ'פליי סטור' של אנדרואיד ו'אפסטור' של אפל ותוך דקה יכול לקבל מספר נוסף לשיחות נכנסות, יוצאות והודעות. בנוסף, ניתן להקליט שיחות באמצעותה אפליקציה וההקלטות יישלחו למייל של הלקוח, כולל באייפון. האפליקציה פותחה על ידי חברת האם של סלקט

עלות השימוש באפליקציה היא חינמית עד 60 דקות או 60 הודעות סמס. מעבר לזה, למי שמעוניין בשימוש מעל ל-60 דקות או 60 סמסים בחודש: 27.90 שקל לחודש. התשלום הוא דרך אנדרואיד או פייפאל. ניתן לקנות מנוי שנתי ב-279.90 ש"ח וכן ניתן לקנות מנוי גם לנושא הקלטת השיחות במחיר של 49 ש"ח לחודש.

יצוין, כי לא ניתן לנייד את המספר הנוסף לרשת אחרת, כי הוא נמצא בבעלות סלקט ומוקצה למנוי לשימושו בהשאלה בלבד, אם כי כן ניתן לנייד מספר שבבעלות הלקוח לאפליקציה, כך שהוא יהיה המספר הנוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר