חשיפת "כיכר השבת"

ליצמן לא עודכן על ה'הקפאה', זעם על דרעי ולא הצביע

לאחר חשיפת "כיכר השבת" כי השר יעקב ליצמן נמנע בהצבעה בממשלה על הקפאת מתווה הכותל, מתברר כי מאחורי הקלעים ליצמן זעם שלא עודכן מראש על ההחלטה להקפיא את המתווה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן (צילום: אפי שריר, פלאש 90 )

חשיפת "כיכר השבת" על החלטת שר הבריאות יעקב ליצמן, שלא להשתתף בתחילת השבוע בהצבעה בממשלה על הקפאת 'מתווה הכותל' ממשיכה לעורר סערה.

גורם בכיר שנכח בישיבת הממשלה מספר ל"כיכר השבת", כי ליצמן הגיע לישיבת הממשלה בידיעה שהממשלה הולכת להצביע על ביטול המתווה - כדרישת הנציגים החרדים מראש הממשלה, אלא שרגעים לפני ההצבעה נודע לו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו, סגר עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שהממשלה תצביע בעד הקפאת המתווה ולא על ביטולו.

"ליצמן זעם", מספר גורם שנכח בישיבה, "התפתח עימות בינו לבין אריה דרעי שהסביר כי הכל בגלל היועצים המשפטיים והחשש מבג"צ, אך ליצמן לא נרגע ונפגע שלא עדכנו אותו בזמן אמת".

חשיפת "כיכר השבת", אמש

בעקבות הזעם, ליצמן בחר בהפגנתיות שלא להשתתף בהצבעה, זאת למרות שנכח בישיבת הממשלה. "השרים לא הבינו איך השר החרדי לא מצביע, חשבו שזן טעות טכנית, אבל מי שהיה קרוב למהומה הבין שמדובר בצעד הפגנתי", מספר הגורם.

ל"כיכר השבת" נודע כי לאחר סיום ישיבת הממשלה, כשהחרדים יצאו לחגוג את ניצחונם, ליצמן חשש לשבור את הכלים ובכדי למנוע דיווחים על העימות בנושא ה'מתווה', מיהר להוציא הודעת ברכה על החלטת הממשלה.

אריה דרעי שובר שתיקה בראיון בלעדי ל"כיכר השבת"

כפי שדווח אמש, מאז יום שלישי, בלשכת ליצמן סירבו להגיב לפניות "כיכר השבת" באשר להחלטת השר החרדי שלא להצביע בעד הקפאת/ביטול המתווה, ואמש - לאחר הפרסום ב"כיכר השבת", נמסר כי בלשכה מסרבים להתייחס לבקשת התגובה. באשר לדיווח על העימות עם דרעי נמסר מלשכת ליצמן: "דברים שפורסמו אין שחר ואפילו משל לא היה".

בלשכת דרעי ביקשו שלא להתייחס לכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר