פרסום ראשון

פרשת ההטרדות: המשטרה פרצה לביתו של פעיל 'הפלג הירושלמי'

בשעה האחרונה פרצה המשטרה לביתו של ד.ז. במודיעין עילית, החשוד בפרשיית הסחיטה באיומים וההטרדות של אנשי 'הפלג', לצד אחרים שזומנו בימים אלו לחקירה (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: צביקה לרר)

המשטרה פרצה בשעה האחרונה לביתו של ד.ז. במודיעין עילית החשוד בפרשיית ההטרדות והסחיטה באיומים של אנשי 'הפלג הירושלמי' ועיכבה אותו לחקירה.

כפי שחשף "כיכר השבת", בשבועות האחרונים המשטרה ביצעה גל מעצרים וזימונים לחקירה, לפעילי 'הפלג' המעורבים במסע ההטרדות והאיומים לראשי החברות במשק.

בנוסף, התקיים דיון בבית המשפט - בדלתיים סגורות, לבקשת החברה - בו חויבה חברת הקווים הטלפונים להביא פרטים רבים על מספר רב של קוים ממאגר החברה, ביניהם פרטי המתקשרים לקוי טשטוש שבוצעו עבור ההטרדות נגד מפרסמים, וכן קוי ווצאפון ששימשו להעברת מסרים להטרדות. כמו כן, המשטרה קיבלה מידע עבור קו נוסף בו היו מוזכרים מספרי הטלפונים של המפרסמים וראשי החברות במשק.

כזכור, בגל המעצרים הגדול יום לאחר חג הפסח, אותו כינתה המשטרה מבצע "ביעור חמץ", נעצרו בכירי עיתון הפלס בגין חשד לסחיטה באיומים ומסע הטרדות בלתי פוסק. בין העצורים היו עורך העיתון נתי גרוסמן, מנכ"ל העיתון שמוליק אלישיב, אברהם טריגר, חיים יברוב, ישראל טרופר ושלמה זלמן גרוס, ועוד עשרות עצורים - בהם מנהלי שירותי תוכן המספקים למערך ההטרדות את הקוים. המשטרה דרשה מחברת שירותי התוכן לקווי הטלפון פרטים רבים על המטרידים אך היא סירבה להעביר, והמשטרה קיבלה לשם כך אישור לקחת את כל שרתי החברה, מה שגרם להפסקת שירותי תוכן של קווי נייעס ועוד.

המהומה בעת אחד המעצרים לפני כחודשיים וחצי (צילום: צביקה לרר)

אך כפי שחשף "כיכר השבת", בדיון בבית המשפט בו חויבה חברת שירותי התוכן להעביר פרטים רבים על המתקשרים והמטרידים למשטרה, הובהר כי כבר בקרוב תגיש הפרקליטות כתבי אישום חמורים ביותר על עבירות כלכליות של סחיטה באיומים לצד הטרדות נגד המעורים בפרשה.

היום בשעות הצהרים פרצה כאמור המשטרה לביתו של ד.ז. אחד החשודים המרכזיים בהטרדות, ומי שככל הנראה קשור גם לסחיטה באיומים, בתום חקירתו, הוא שוחרר בערבות כספית ובתנאים מגבילים. כזכור, לפני כשבוע נעצר ב. מירושלים הנחשב לבכיר במערך ההטרדות, והוא שוחרר לאחר הפקדת ערבות אישית וצד ג' של אלפי שקלים ואיסור יצירת קשר עם המעורבים ל-30 יום.

המשטרה גם זימנה לחקירה ועצרה גורמים החשודים בהטרדות פיראטיות המפריעים למנוחתם של המפרסמים, וגם נגדם יוגשו כתבי אישום בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר