גרסתו נחשפת

מתי בן דוד, החשוד בתקיפת עובדותיו: "גורם עסקי מתחרה עומד מאחוריהן"

לראשונה נפרסה גרסתו של איש הפרסום החרדי החשוד בתקיפת עובדותיו, במהלך הדיון היום בבית המשפט בו הופיעו לראשונה בני משפחתו שקראו לעברו "אנחנו אוהבים אותך" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מתי בן דוד, בבית המשפט (צילום: מתוך ynet)

בבית המשפט ניתנה היום (רביעי) הצהרת תובע מטעם המשטרה, לקראת הגשת כתב אישום נגד מתי בן דוד שהיה שותף בניהול משרד פרסום שכמה מעובדותיו התלוננו נגדו כי תקף אותן בשיטתיות.

בדיון אמר נציג המשטרה כי הועברו על ידה החומרים הרלוונטיים לפרקליטות לצורך הגשת כתב האישום, ואנשי הפרקליטות הם שטענו כי בשל החומר הרב נגד בן דוד ידרשו להם חמישה ימים לשם ביצוע המשימה המשפטית, ובית המשפט נעתר להארכה המתבקשת, החמישית - עד יום ראשון הקרוב.

באולם הדיונים עלתה הטענה כי בשבועיים האחרונים שוגרו איומים לעבר חלק מהמתלוננות, כמובן לא ישירות ממתי בן דוד השוהה במעצר, אלא מטעם שני גורמים המקורבים אליו. גם הכוונה הזו, לאיים על עדים ולהדיח אותם, צויינה על ידי השופטת כחלק מהנימוקים שלה להצדיק את המשך השארתו בתא המעצר.

יצויין, כי בני משפחתו של בן דוד שישב מחויך, הגיעו היום בפעם הראשונה לבית המשפט וקראו לעברו "אנחנו אוהבים אותך".

ל"כיכר השבת" נודע, כי מול השופטים נחשפה לראשונה גרסתו של בן דוד להשתלשלות האירועים כפי שנמסרה לחוקרים: "אני נחשב לאדם מבוסס בעולם שלי. מדובר בגורם עסקי מתחרה שמנסה למוטט אותי, הוא עומד מאחורי אותן נשים ומנסה למוטט את העסק שלי".

בן דוד, באולם הדיונים (צילום: ורד פלמן, כאן בהרצה, תאגיד השידור הישראלי)

לדבריו, אותו גורם עסקי מתחרה "ניסה לסחוט ממני כספים על ידי הנשים. למרות שהן לא פנו אלי בדרישה לקבלת הכספים, אני בטוח שזה מה שעומד מאחורי התלונות".

כזכור, המשטרה פרסמה הבוקר, כפי שכבר דווח ב"כיכר השבת", כי נוספו עוד מתלוננות שהעידו במשטרה כנגד עבירות חמורות המיוחסות לבן דוד - שבעה במספר. עד כה התלוננו 10 נשים, רובן צעירות, אותן הוא העסיק בתפקידי ניהול שונים במשרדו, ולטענתן הוא העניק בשלב ראשון יחס אישי קרוב על מנת ללמדן - במטרה שיתקדמו בתפקיד כ'בנות טיפוחיו'. בהמשך הוא נהג להשפיל אותן ולהתנכל אליהן תוך שהוא תוקף אותן באכזריות - לדבריהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר