"'נשות הכותל' ליצניות"

מוזס נגד 'הבית היהודי': "הבקיעו את החזית האחידה" • צפו

ח"כ מנחם אליעזר מוזס תוקף בראיון ל'כיכר בכנסת' את 'הבית היהודי' על הבקעת החזית האחידה, מבהיר כי אין פשרות מול הרפורמים ומכנה את 'נשות הכותל' "ליצניות" • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ מנחם אליעזר מוזס תוקף את בכירי מפלגת 'הבית היהודי' שהשתתפו השבוע בפגישה עם ראשי הרפורמים מארה"ב, בזמן המאבק עם הציבור החרדי והלחצים שמנסים דרכם להשפיע על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בראיון ל"כיכר השבת" אומר ח"כ מוזס: "זו פשוט הבקעת החזית האחידה של הציבור הדתי והחרדי שמבין שלא צריך לתת דריסת רגל, לא בכותל ולא בגיורים, לעדה הרפורמית, רואים בזה פגיעה חמורה, כמו שאחד במלחמה עובר מחזית לחזית".

מוזס טוען כי "עצם הדבר שהבית היהודי יוצאים בפרסום שיש אצלנו בקיעים בקואליציה, זה מאוד חמור".

ח''כ מוזס בראיון לישי כהן
ח"כ מוזס בראיון לישי כהן

אתם תסכימו לפשרות שהבית היהודי יציעו?

"אני שואל שאלה, האם ניתן לעשות פשרה על כך שלתת רישיון רפואי למישהו שלא למד רפואה אף פעם? אפשר לעבור על זה? מה הם מבינים בגירות הרבנים האלה? יש רבנות ראשית והיא תחליט. איך אפשר להתפשר?".

לדבריו: "למעלה מעשרה מיליון איש מבקרים בכותל מידי שנה, הם יודעים לבוא ולכבד את המקום, להתנהג נורמטיבי, בצורה מכובדת ומכבדת".

מוזס תקף את נשות הכותל ואמר: "איך אנחנו יכולים לבוא ולהתחשב באיזה חמישים נשים ליצניות שבאות מידי ראש חודש, תראה בתמונות איך הן נראות שם מול נשים ששופכות שיח בתפילה לבורא עולם".

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' התייחס לחשיפת "כיכר השבת" כי השר יעקב ליצמן לא השתתף בהצבעה על הקפאת מתווה הכותל ואמר: "זה חידוש, רק שמעתי את זה, לא יצא לי לשאול אותו על הנושא".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר