צפו בעימותים

עצי זית של פלסטינים הוצתו ליד הכפר בורין

הפלסטינים טוענים כי מטעי הזיתים הוצתו על ידי יהודים מהיישוב יצהר. בין המתיישבים לפלסטינים באזור מתיחות רבה. חיילים מעידים: "אנו חסרי אונים אל מול הילדים היהודים" (בארץ)

פלסטיני בעימותים (צילום: יש דין )

שריפה פרצה היום (רביעי) במטע עצי זית של פלסטינים בסמוך לכפר בורין שבשומרון. הפלסטינים טוענים כי המקום הוצת על ידי חשודים שנמלטו לכיוון הישוב היהודי יצהר.

העימותים בבורין (צילום: יש דין)

כוחות של צבא וכיבוי אש שהגיעו למקום השיגו שליטה על האש, תצפית של צה"ל זיהתה דמויות שהיו במקום בעת השריפה ונמלטו מהאזור.

מועצת בורין הפלסטינית טוענת כי הוצת שטח כולל של כ-100 דונמים בהם נטועים 400 עצי זית, ועל פי הערכות של פלסטינים עשרות עצים ניזוקו מהאש.

יוזכר כי ביום שישי האחרון פרצו באזור עימותים בין מתיישבים יהודים לפלסטינים על רקע טענות להצתה של מטעי זיתים. עימות שמחריף בתקופה האחרונה. העימותים כללו ידויי אבנים ונזק אף נגרם לכלי רכב של צה"ל.

ynet חשף היום כי חיילי גדוד מילואים שמאיישים את הגזרה העידו על חוסר אונים ותסכול בעמידתם בין המתפרעים היהודים לפלסטינים שמתעמתים עמם.

"הרגשנו לגמרי חסרי אונים", תיארו אנשי המילואים שחוו את העימותים בחודש האחרון. "אחרי חודשים של הכשרה איך להילחם ולירות ונוהלי פתיחה באש, אף אחד לא לימד אותנו איך להתעסק עם כמה ילדים יהודים בני 15 שבאים לזרוק אבנים על ערבים", אמרו חיילי המילואים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר