התאונה בביתר עילית

אביו של 'הילד הרוקד': "קבלתי את את הילד שלי במתנה"

ילד בן 8 שתועד משחק עם חבריו בכביש בביתר עילית נפצע מפגיעת מכונית. אביו, התייחס לתאונה בפוסט מיוחד שכתב: "המעשה שהילד שלי עשה הוא חמור מאוד, כל השאר זה רפש מאנשים רשעים" (חרדים)

(צילום: מצלמת אבטחה, באדיבות המצלם)

ילד בן 8 נפצע אמש (רביעי) ברחוב קדושת לוי בביתר עילית לאחר שקפץ לכביש ונפגע ממכונית חולפת. סרטון שפורסם ב'כיכר השבת' הציג את הדקות שקדמו לתאונה מהן עולה כי הילד וחבריו שיחקו ו'רקדו' על הכביש ובמהלך משחק זה נפגע הילד.

הסרטון שעורר סערה גרם לאביו של הילד לפרסם באחת מקבוצות החסד בביתר את תגובתו לפרשה.

וכך כותב האב: "מילה בסלע שתיקה בתרי! מדהים לראות את כמות, השצף, סילוף ונאצה בתגובות לסרטון המזעזע. פתאום כשזה קרוב מבינים קצת מה זה שיימינג".

"אז ככה", ממשיך האב, "אין לי 20 ילדים, אני לא מזלזל בחוקי המדינה, לא גונב כסף מהמדינה ומחנך את ילדי יום יום על חוקי זהירות בדרכים. אני לא מזניח את ילדי, אוהב אותם ודואג להם כמו אבא חילוני, אבא אנגלי או כל אבא אחר".

"המעשה שהילד שלי עשה הוא חמור מאוד, אין ספק שהוא לא עשה את זה מרוע אלא משובבות כמו שאין ספק שצריך לחנך אותם שוב ושוב לשמור על זהירות בדרכים", כותב האב, "כל השאר זה רפש מאנשים רשעים".

האב מוסיף וכותב כי "זה המקום להודות לחברי שהגישו עזרה בכל תחום שהצטרכתי ובפרט ארגון הנוהג בחסדו, עד שלא צריכים אותם לא מבינים את המסירות והנתינה לזולת שיש לכל מתנדב ומתנדב.

"ולסיום תודה לבורא עולם שהעניק לי את הילד שלי במתנה, אני מבטיח לשמור עליו ולחנך אותו בדרך הישרה".

במהלך הלילה, הילד שוחרר מבית החולים לאחר שהתברר כי הוא סובל בעיקר ממכות יבשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר