הפרקליטות נסוגה

זה סופי: ביום ראשון הקרוב אולמרט ישתחרר מהכלא

כבר בעוד יומיים וחצי יוכל ראש הממשלה לשעבר לנשום לרווחה לצד אשתו וילדיו בביתו, לאור הודעת הפרקליטת הערב כי לא תבקש עיכוב ביצוע להחלטת השב"ס לשחררו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אהוד אולמרט (צילום ארכיון: גיל יוחנן, ynet)

בפרקליטות המדינה הוחלט הערב (חמישי) שלא לערער על החלטת ועדת השחרורים מוקדם יותר היום לקצר את עונשו של אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר.

בשל כך, כבר ביום ראשון הקרוב ישתחרר האסיר הבכיר מכלא מעשיהו וישוב לביתו בתום ריצוי שני שלישים מתקופת עונש המאסר שנגזר עליו בשל עבירות השוחד בהן הורשע.

"בדיון בלשכת היועץ המשפטי הממשלה בהשתתפות פרקליט המדינה וצמרת הפרקליטות, נלמדה ביסודיות החלטת ועדת השחרורים", נכתב בהודעת משרד המשפטים.

"פרקליט המדינה המליץ כי במכלול נסיבות העניין אין מקום לעתור לבית המשפט המחוזי נגד החלטת ועדת השחרורים. היועץ המשפטי לממשלה אימץ את ההמלצה, ובהתאם הוחלט שלא להגיש עתירה לבית המשפט המחוזי".

עורכת דינו של אהוד אולמרט שני אילוז מסרה בתגובה להחלטת ועדת השחרורים "אני מברכת על החלטת הוועדה - היא קיבלה את כל הטענות שלנו אחת לאחת".

"אולמרט שמח מאוד, אבל הוא מאוד מוטרד מהדברים שהוטחו בפניו. הוועדה קבעה שלא נפל פגם בהתנהלות של אולמרט לגבי הוצאת החומרים, וכי יש גורמים אחרים שצריכים לעשות בדק בית", אמרה אילוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר