גלריה מהבנייה

בניית בית המדרש הענק של ויז'ניץ בעיצומה

מלאכת הקמת 'בית ויזניץ' בעיצומה. בסיור של גורמי המקצוע מהמובילים בתחומם, האחראים על מלאכת העבודה. צפו בסיור באתר הענק בו יקום הקומפלקס המפואר (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

היערכות רבה בקרב קהילת חסידי ויז'ניץ בלונדון לקראת מסעו המיוחד של מרן האדמו"ר לעיר, למען טובת הקמת הבית הגדול לאלוקים. ההכנות בקרב החסידים בשיאם כשהם נרתמים בעצה ובמעש למען הצלחת הביקור המיוחד, בפעילות בקרב נדיבי עם ובתרומות אישיות גבוהות של כלל החסידים.

במהלך השבוע שעבר, ביקרו בעיר – בשליחות מרן האדמו"ר - המשב"ק, ר' בן ציון שטנגר ומנהל איגוד מוסדות ויזניץ, ר' ישעי' יעקב ורטהיימר.

ובאתר הבנייה, מלאכת הקמת 'בית ויזניץ' בעיצומה. בסיור של גורמי המקצוע מהמובילים בתחומם, האחראים על מלאכת העבודה, יחד עם יו"ר 'בית ויז'ניץ, ר' יצחק אייזיק ויזניצר וצוותות הניהול והביצוע, הובעה שביעות רצון של הגורמים מקצב ההתקדמות לצד איכות העבודות כאשר בסוף השבוע החלו כבר ביציקת קרקע בית התורה באזור C.

על מלאכת תכנון בנין בית המדרש מופקדים האדריכלים הגדולים, מר עדן בר, מתכנן ערים ומתכנן רובע המסחר bbc בצפון העיר בני ברק ור' אהרן אסטרייכר גדול אדריכלי בתי כנסת ומבני דת החתום על למעלה מ-700 בתי כנסת ברחבי העולם היהודי.

גודלו של קומת בית הכנסת החדש הוא 3500 מ"ר! מה שיאפשר לרבבת חסידים להתפלל תחת קורת גג אחת עם מרן האדמו"ר בשבתות ובחגים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר