התרגשות בויז'ניץ

מופת: הסמארטפון הושבת בעת שיחת הרבי

האדמו"ר שאל אברך חסידי לגבי מכשיר הסמארטפון של אשתו, ובדיוק באותה שעה הוא נפל למים והושבת - החסידים רואים בכך לא פחות מאשר 'מופת' של הרבי. הסיפור המלא (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

במהלך ביקורו בעיר אלעד בשבוע שעבר, קיבל האדמו"ר מויז׳ניץ (מרכז) את קהל חסידיו לעיצה ולברכה במשך למעלה מ-18 שעות ברציפות, זאת לקראת נסיעתו בשבוע הקרוב לנופש במלויה שבשוויץ למשך מספר שבועות.

האדמו"ר אף התייחס במהלך ה׳קוויטלאך׳ לדברי החיזוק שנשא יממה קודם לכן בפני אברכי הקהילה במסגרת סעודת ראש חודש ובכלל לענינים הרוחניים עליהם הוא מדבר בהרחבה במהלך החודשים האחרונים בסדרת כינוסים ודרשות על החובה של התרחקות החסידים מפגעי הטכנולוגיה וחובת הנאמנות והציות לרבי בכל דבר ועניין.

במסגרת קבלת החסידים התרחש "מופת" מעניין בהקשר לדרישותיו הנחרצות של הרבי בעניני ההתרחקות וההתנזרות מהכלים המשחיתים.

אחד האברכים שנכנס אל הקודש פנימה נשאל ע״י הרבי אם הוא מחזיק ברשותו מכשיר סלולארי שאינו כשר. החסיד הבהיר שהסמארטפון שלו מוגן ומוכשר ע״י וועדת הרבנים.
האדמור המשיך לשאול האם גם לרעייתו יש אכן מכשיר כשר ומוגן אלא שהחסיד הנבוך לא ידע מה להשיב ומיהר להתנצל ולהסביר כי מייד לאחר השיחה ידרוש מאשתו להשליך את המכשיר הטרף.

האדמור קיבל את דבריו והעניק לו את ברכתו להצלחה ברוחניות ובגשמיות. לתדהמתו של האברך, כששב לביתו גילה את רעייתו עומדת בפתח הבית ומספרת לו באכזבה כי באותם רגעים בהם שהה בחדרו של הרבי מכשיר הסמארטפון היקר שרכשה נפל אל המים באמבטיה בשעה שרחצה את ילדם הקטן וכי הוא התקלקל ומושבת לחלוטין.

הבעל הנרגש מיהר לספר לה את דברי הרבי והשניים הבינו כי מדובר באות משמיים כי עליהם לקיים את הוראתו ולהתחזק ולהתנזר מכלי המשחית.

בתוך כך במהלך טיש ליל שבת בהשתתפות קהל חסידים שהגיעו מכל רחבי הארץ לשבת ההתחזקות לקראת נסיעת האדמור לחופש הראה הרבי כי השלום עם אחיו הגדול האדמור מויז׳ניץ נמשך כרגיל.

לאחר אכילת המרק הורה הרבי לעיני קהל ועדה לנאמנו הרה״ח ר׳ יעקב וולצר לעלות להשתתף בטיש של האח האדמור מויז׳ניץ.

"יש לך שמחה בר מצווה אצל חתנך (הרב יהודה רוזן) ועליך ליטול בה חלק. מסור נא באופן אישי פריסת שלום לאחי האדמו"ר" הורה האח הרבי הצעיר למקורבו שעשה כמצוותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר