בשל גל החום

גבר כבן 43 הוכש בפניו; מצבו בינוני עד קשה

גל החום גורם לנחשים להתעורר ובעקבותיו - מכת הכשות. לבית החולים זיו בצפת הובהל הלילה גבר שהוכש בפניו, ככל הנראה על ידי נחש צפע, מצבו בינוני עד קשה (אקטואליה)

אילוסטרציה, נחש צפע (צילום: שאטרסטוק)

בשל החום הכבד הנחשים יוצאים מחוריהם וגם מכישים. הלילה (ראשון) בשעה 02:00 הגיע לנקודת ההזנקה של מד"א בחצור הגלילית גבר כבן 43 שהוכש ע"י נחש באחד הכפרים באזור.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים זיו בצפת במצב בינוני עד קשה, בהכרה מעורפלת, עם סימני הכשה ככל הנראה מנחש צפע.

פאראמדיק מד"א אורן נאמן סיפר: "הגיע אלינו לנקודת ההזנקה של מד"א רכב ובתוכו גבר בשנות הארבעים מעורפל הכרה, סיפרו לנו שהוא הוכש ע"י נחש (ככה"נ צפע) בביתו שבאחד הכפרים הסמוכים. הבחנו בסימני הכשה בפנים, ומיד הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופנינו אותו בדחיפות תוך המשך טיפול כשמצבו בינוני עד קשה, בדרך דיווחנו והכנו את צוות בית החולים שיהיו ערוכים לקבל אותו".

זהו לא המקרה היחיד בימים האחרונים, ביום שישי הובאה ע"י מד"א לחדר מיון במרכז הרפואי זיו בצפת, בת 64 תושבת הגולן, שעסקה בקטיף דובדבנים והוכשה ע"י נחש צפע בכף ידה.

האישה טופלה בחדר הטראומה ע"י נסיוב והועברה בדחיפות לטיפול נמרץ, במצב בינוני-קשה.

היד בה הוכשה

ביום חמישי בערב הוכש ילד בדרום, בשעה 20:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על ילד בן 14 שהוכש על ידי נחש בשביל סמוך למושבים בית חלקיה ויד בנימין.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן את הילד כשהוא במצב קשה, לא יציב עם סימני הכשה בכף הרגל ותגובה קשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר