המדבקות של ש"ס הסגירו

הבריח שב"חים בעיצומה של שבת קודש ונתפס

רכב עם מדבקות ענק של ש"ס שנסע טרם צאת השבת עורר את חשדם של לוחמי משמר הגבול שעצרו אותו לבדיקה ומצאו בו 8 פלסטינים שוהים בלתי חוקיים מחברון שנעצרו (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל ומשמר הגבול ממשיכים במאבק בתופעת השהייה הבלתי חוקית של פלסטינים בשטחי ישראל. בפעילות שביצעו לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל במהלך השבת בכביש 6, נעצרו 6 מסיעים ו- 28 שוהים בלתי חוקיים שעשו דרכם לאזור מרכז הארץ.

במקרה אחד הבחינו הלוחמים ברכב הסעות עם מדבקות של מפלגת ש"ס ועם שלט למכירת הרכב שבו אף כתוב שאין להתקשר בשבת ולמרות הכל הרכב נכנס אתמול בשעות הערב המוקדמות (טרם יציאת השבת) לתחנת דלק בכביש 6.

הדבר העלה את חשדם של הלוחמים שהופתעו לגלות ברכב 8 פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים מחברון ונהג, מסיע תושב הפזורה בדרום בשנות ה- 20 לחייו.

הרכב החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

במקרה הזה עלה כי ככל הנראה הם היו בדרכם לאזור מרכז הארץ וכי השלטים על הרכב אמורים היו להסוות את העובדה שמדובר ברכב להסעת שוהים בלתי חוקיים.

פעילות זו מצטרפת לשורה ארוכה של פעילויות שבוצעו אתמול ע"י לוחמי מג"ב בכביש 6 במסגרתן נתפסו עוד 20 שוהים בלתי חוקיים ו- 5 מסיעים. כל החשודים נעצרו והועברו לחקירת המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר