זעם מתפרץ

"להשעות לו את החשבון": טראמפ צייץ את עצמו חובט ב-CNN. צפו

נשיא המעצמה הגדולה בעולם לא הצליח להתאפק, ושבר את שיאי הבוטות של עצמו כשהעלה סרטון אמיתי שלו מן העבר בקרב איגרוף ו"הלביש" על פני המוכה את סמל הרשת השנואה עליו - שנעלבה. צפו (עולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הקרב ההזוי (צילום: מתוך חשבון הטוויטר הנשיאותי)

את תחילת השבוע, יום החופשה הלאומי בארצות הברית, כבר רגילים האמריקנים לפתוח עם ציוצים הזויים יותר ופחות של נשיאם דונלד טראמפ, בחשבון הטוויטר הפופולרי שלו - אבל כזה עוד לא היה.

נשיא ארה"ב רגיל עוד מתקופת מסע הבחירות שלו לנופף ברשת החדשות האמריקנית CNN כמייצגת את כל הרוע שבעולם, מאחר והיא יחד עם רוב כלי התקשורת במדינה נוקטת קו דמוקרטי במובהק.

את הכינוי "פייק-ניוז", חדשות מזויפות, הדביק דונלד טראמפ לרשת - שגם משדרת ברחבי העולם - שוב ושוב, בהנאה גלויה.

טרם ברור מה בסופ"ש הזה היה בעיניו ה'קש ששבר' מכיוון ה-CNN, אך היום פרסם טראמפ סרטון מוכר שלו עצמו בעת סוג של קרב איגרוף ששודר בתכנית בידור אמריקנית בעבר, והלביש על פני המתאגרף בו הוא נראה חובט בעוצמה, את סמל ה-CNN - כאומר 'אני מכה אותה מכה ניצחת ומשפילה".

ציוץ התגובה של CNN (צילומסך)

בתגובה, צייצה CNN: "מדוע טוויטר, שיכולה למחוק חשבון על אשמת 'תקיפה', לא תשעה את חשבונו של דונאלד טראמפ?".

עוד קודם צייץ הנשיא טראמפ: "התקשורת המזוייפת עובדת קשה כדי לשכנע אתכם שאני לא צריך להשתמש ברשתות החברתיות - אבל תזכרו, אני ניצחתי את הבחירות בעזרת ראיונות, נאומים וגם בעזרת הרשת. הייתי חייב לנצח את הפייק ניוז ועשיתי את זה. אנחנו נמשיך לנצח!".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר