למרות ההצהרות של העירייה

זייברט נרדם בשמירה, שוב: עבודות הרכבת - בוצעו בשבת

בעיריית בני ברק הבטיחו להקפיד שהשבת לא תחולל, אולם הבטחות לחוד ומעשים לחוד. תושבים מעידים בשיחה ל"כיכר השבת": עובדים ביצעו עבודות בנתיב הרכבת הקלה בעיר - בשבת (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חנוך זייברט. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כשבועיים לאחר הדיווח ב"כיכר השבת" על ההודעה המתפארת של דוברות עיריית בני ברק על פעילות שנעשתה לילדים תושבי העיר באתר מחלל שבת וניסיונות ראש העיר חנוך זייברט לגלגל את האחריות למבוכה אל עמותה שפועלת בעיר, מתברר שוב כי דווקא בעיר התורה, מתבצעים חילולי שבת בפרהסיה, שוב - תוך העלמת עין.

מעדויות שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי בעיצומה של השבת האחרונה, התבצעו עבודות לבניית הרכבת הקלה ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. תושבי האזור מפרדס כץ ושיכון ה', יצאו ומחו בעובדים. לדברי התושבים, עובדים נצפו מבצעים עבודות בערך כשעה לפני צאת השבת.

רפרודוקציה (צילום: Nati Shohat/ FLASH90)

יצויין, כי בחג פסח האחרון חשף "כיכר השבת" כי בוצעו עבודות בעיצומו של החג, ובעקבות כך אף התחייבו בעירייה כי יוודאו מול החברה האחראית על מנת שלא יחללו את השבת בעיר.

בערוץ 2 פורסם לאחרונה מסמך לפיו החברה שבונה את הרכבת הקלה במרכז תהיה חייבת לבצע עבודות תוך חילולי שבת וחג בתחומי העיר ב"ב.

אחד התושבים אמר בשיחה לכיכר השבת: "החוצפה הגדולה היא שראש העיר הבטיח כי יותר לא יבוצעו עבודות בשבת, אבל למרות זאת היו עבודות, אין לנו ספק שאם זה היה מעניין אותו הכל היה נעצר ולא היו עבודות".

עבודות הרכבת (צילום: מתן טורקיה - Ynet)

יצויין כי עסקני משמרת השבת בעיר בני ברק אומרים בשיחה ל"כיכר השבת" כי מדובר בעליית מדרגה, "אם ישתקו עתה, הרי שהתופעה תלך ותיגבר. אם זה היה קורה חלילה התל אביב, עיתון 'המודיע' היה מקים קול זעקה אולם כשזה מתרחש בלב בני ברק כולם שותקים ומשלמים את מחיר הצביעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר