אין תשתית ראייתית

דיווח: החקירה נגד סלומינסקי לקראת סגירה

המשטרה צפויה להמליץ לסגור את התיק נגד חבר הכנסת ניסן סלומינסקי, זאת בשל הגעתה למסקנה כי לא גובשה תשתית ראייתית נגדו. נדרשת עוד השלמת חקירה אחת (חדשות, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ניסן סלומינסקי (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

המשטרה צפויה להמליץ לסגור את תיק החקירה נגד ח"כ ניסן סלומינסקי מ"הבית היהודי" בגין חוסר ראיות - כך דווח היום בערוץ 2. כזכור, בחודש מאי האחרון נחקר ח"כ סלומינסקי באזהרה בעקבות החשדות נגדו.

על פי הדיווח, המלצת המשטרה צפויה להתקבל בכפוף להשלמת חקירה אחת שעדיין נדרשת, אולם לא עשויה לשנות מהותית את ההמלצה מאחר וחוקרי המשטרה הגיעו למסקנה כי אין תשתית ראייתית נגד הח"כ והמתלוננות נגדו בפני קבוצת רבנים לא מוכנות לשתף פעולה עם החוקרים.

בתחילת השנה דווח כי מספר נשים התלוננו בפני רבנים על התנהגותו של חבר הכנסת מהבית היהודי, ואלו עימתו את הטענות עם סלומינסקי שטען בתגובה כי מדובר בפרשנות לא נכונה של האירועים.

מאוחר יותר הודיעה המשטרה על חקירתו של ח"כ סלומינסקי בלהב 433 במשך כארבע שעות - זאת באישורו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

מי שעמד מאחורי הקמת ועדת הרבנים שבדקה את הטענות הוא השר נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי ששמע על הטענות ונתקל בהכחשות מצד סלומינסקי. בצוות הרבנים שבדק את המקרה היה חבר בין היתר הרב שמואל אליהו, רבה הראשי של צפת.

ח"כ סלומינסקי הגיב בזמנו לטענות ואמר: "אני מאוד כואב ומצטער על כך. מעולם לא התכוונתי לפגוע באישה או איש ואם אישה כלשהי נעלבה, נפגעה או חשה אי נוחות כתוצאה מהתנהגותי, הרי שאני מתנצל על כך והייתי מתנצל אף בפניה מעומק לבי לו ידעתי מי היא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר