השרה רגב מרוצה: אלפים באירועי ספרות באלעד

משרד התרבות והספורט עורך החודש עשרות אירועים סביב הספר והמילה הכתובה - בין השאר נערכו אירועים גם בעיר החרדית אלעד, בהשתתפות אלפי בני אדם (בארץ)

(צילום: דוברות)

במהלך החודש הנוכחי נערכים ביוזמת משרד התרבות והספורט עשרות אירועים סביב הספר והמילה הכתובה, בהם כ-50 ירידי ספרים ברחבי הארץ, מופעים ספרותיים לילדים במתנ"סים, מפגשים מן המקורות בבתי כנסת ועוד.

בין השאר, האירועים הגיעו גם לעיר החרדית אלעד, שם השתתפו היום (שני) אלפי בני אדם באירועים ביוזמת השרה מירי רגב, שהגיעו לחזות עם ילדיהם בהצגות ולהסתובב בין דוכני הספרים ביריד שנערך במקום.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב אמרה: "אני גאה לקיים את אירועי חודש הקריאה של משרד התרבות והספורט. כפי שהבטחנו ובהמשך לחזון הצדק התרבותי שאני מובילה בשנתיים האחרונות, אנו מרחיבים את אירועי 'חודש הקריאה' המסורתיים שלנו לחגיגת ענק של למעלה מ-50 ירידי ספרים בכל רחבי הארץ - זאת לצד אירועי קריאה ותרבות יהודית".

"זהו צעד נוסף המביא לידי ביטוי את עקרונות עידוד הקריאה ומרכזיותם של הספריות והספר בעם ישראל, לצד הנגשת התרבות לכל. אני מזמינה את הקהל הרחב ליהנות מהעשייה המגוונת במרחבים הציבוריים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר