'סמסונג' – מקררים גדולים שחוסכים לכם מקום במטבח

'סמליין' היבואנית הרשמית של 'סמסונג' בישראל, משווקת את מקררי 'סמסונג' שברוב הדגמים הגדולים מוטמעת בהם טכנולוגיית SpaceMax המאפשרת את הגדלת הנפח הפנימי 'האחסון' של המקרר מבלי להגדיל את מידותיו החיצוניות וחוסכים לכם מקום יקר במטבח (צרכנות, שיווקי)

סמסונג - מקררים גדולים שחוסכים לכם מקום. (צילום: יחצ)

במשפחות ברוכות ילדים, המקום של כל מרצפת מחושבת וכל 'בלטה' שמתפנית בבית הוא דבר מבורך – בוודאי כאשר מדובר במוצר מרכזי כמו מקרר משפחתי 'נפוח' גדול ונפוח מימדים כראוי למשפחה גדולה ודורש נגישות תמידית.

עד היום הופתעתם לראות, שעל אף מידותיו החיצוניות העצומות של המקרר שקניתם, הוא לא באמת מספיק לצרכים המיוחדים שלכם ולאחסון הדרוש לכם, בוודאי לא בחגים וכשכל הילדים והנכדים באים. הסיבה לכך היא שחלק גדול מנפח המקרר משמש כ'ברוטו' לכל המערכת הטכנולוגית הנמצאת בכל מקרר מודרני, מה שגורם לכם ובצדק לתחושה של אכזבה ולבזבוז שטח מטבח יקר.

אז זהו שלא עוד!

חברת 'סמסונג' העולמית שהנה מהמובילות בעולם בתחום הטכנולוגיה, פיתחה פטנטים רבים הגורמים לכך שמקרריה הם מהמובילים בעולם, באמינות, בחדשנות ובעיצוב. אחד מהפטנטים המהפכניים ש'סמסונג' פיתחה נקרא SpaceMax המוטמע ברוב מקרריה הגדולים והוא מתאים במיוחד למשפחות ברוכות ילדים ולכל מי שכל 'בלטה' בבית חשובה לו. טכנולוגיית SpaceMax, מאפשרת את הגדלת נפח הקירור הפנימי של המקרר בעשרות אחוזים, מבלי להגדיל את מידותיו החיצוניות של המקרר שעד היום נחשבו לשטח מבוזבז וכך אתם מקבלים עוד שטח פנוי יקר במטבח.

נציג 'סמליין' היבואנית הרשמית של מוצרי 'סמסונג' בישראל אומר: "אנו גאים להציג לציבור בישראל בכלל ולמשפחות ברוכות הילדים בפרט, את מקררי 'סמסונג' עם טכנולוגיית ה SpaceMax. זהו פתרון נהדר למשפחות גדולות הצורכות שטח קירור רחב אך מחוסר מקום הם נדרשו לצמצם את הבישולים הנהדרים אותם תכננו, את כמויות השתייה הקרה הזמינה לכולם, שלא לדבר על הפינוקים הנהדרים שהכנתם לכל האורחים ועכשיו עם טכנולוגיית ה SpaceMax יש מקום לכל החלומות שלכם".

'סמסונג' היא גם החברה היחידה שרוב ליין המקררים שלה קיבל דירוג אנרגטי A, דבר המלמד על צריכת חשמל הנמוכה מכל מתחריה וזאת הודות למדחסי ה'דיגיטל אינוורטר' והודות לטכנולוגיית 'Twin Cooling' החדשנית, מקררים בעלי 2 או 3 מערכות קירור עם הפרדה מוחלטת בין התאים, טכנולוגיה שלא קיימת באף חברה והיא אף עוזרת לשמור על איכות קירור גבוהה ומאריכה את חיי הפירות והירקות פי כמה וכמה בהשוואה למקררים הסטנדרטים.

חברת 'סמליין', משקיעה מחשבה ומשאבים רבים ביבוא מוצרים איכותיים שיתאימו גם למגזר החרדי הצורך פתרונות ייחודיים ומבלי לוותר על חדשנות, איכות ונוחות.

קנייה של מקרר היא אחת מהקניות המשמעותיות והמרכזיות בכל בית ואתם מצפים ובצדק שהוא ישרת אתכם בנאמנות וביעילות שנים רבות. אז לפני קניית מקרר, עשו חושבים וקנו בצורה מושכלת וחכמה – מקררי 'סמסונג' עם טכנולוגיית SpaceMax.

מקררי 'סמסונג' מאושרים למהדרין לשימוש בשבת ע"י המכון הטכנולוגי להלכה (כמובן שאין להשתמש בשבת וחג ב'קיוסק' – בדגמים בהם הוא קיים) להשיג בחנויות המובחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר