הפגישה עם הרפורמים

ח"כ אשר הביך את הבית היהודי: אלה החברים שלך?

בנאום בכנסת, תקף ח"כ יעקב אשר את פגישת נציגי הבית היהודי עם ההנהגה הרפורמית - בהם חבר מועצת 'הרבנים' שמבקר תכופות את ישראל ותמך בהסכם עם איראן (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90. וידאו: ערוץ הכנסת)

ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) יצא הצהריים (שני) בנאום תקיף במליאת הכנסת נגד 'הבית היהודי' והקשר שלה לרפורמים. בפתח דבריו אמר: "כולם דואגים על הקשר שלנו עם יהודי התפוצות שנדע ויידעו חברי "הבית היהודי" וחברי סיעת ישראל ביתנו".

"באותה ארוחת צהריים חגיגית עם שרי הבית היהודי שנקבעה כנראה במקום הארוחה שבוטלה עם ראש הממשלה, השתתף ריק ג'ייקובס חבר מועצת "הרבנים" ג'יי סטריט שהוא ארגון רבנים למען זכויות אדם הממומן בכ- 63% מכסף אירופאי ופלסטינאי וכל חבריו רפורמים וקונסרבטיבים".

לדבריו: "כשהיה את נושא הסנקציות על איראן הארגון בו חבר ריק ג'ייקובס תמך לכל אורך הדרך במדיניות אובמה כלפי איראן ובא בביקורת נגד ישראל, כשסגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן התבטא בהצהרה ישראלית על הבנייה ברמת שלמה בירושלים הארגון אסף 40 אלף חתימות ושלח אותם לבית הלבן, הוא לא שלח אותם לבנט".

אשר הוסיף ותקף את הבית היהודי: "אתם נקראים "הימין בישראל" נכון?, תגידו מי החברים שלכם. אותו ג'ייקובס פעל נגד חוק המואזין שגם אנחנו לא מצדדים בחוק הזה, ואמר שהחוק הינו פגיעה ברגשות הפלסטינאים, הוא היה נגד מבצע צוק איתן שנלחם בטרור, הוא היה נגד מינוי פרידמן לשגריר החדש של ארה"ב בישראל".

בהמשך דבריו קרא ח"כ אשר לח"כ אחמד טיבי מהרשימה הערבית המשותפת, "אני לא מבין "ימין ושמאל" אולי אתה אחמד טיבי תסביר, אם בנט החבר הכי טוב של ריק ג'ייקובס אז בנט הוא החבר הכי טוב שלך, אז למה הוא מביך אותנו עם חוק המואזין או עם חוק ההסדרה, למה הוא מסכסך אותנו, אם דעותיו של ריק ג'ייקובס מקובלות על בנט בנשואי הדת שיקבל את דעותיו גם בנושאים המדיניים"

בסיום דבריו אמר ח"כ אשר כי "מצביעי הבית היהודי מוליכים שולל ע"י ההנהגה שלהם כי אם זה ימין אני לא יודע מה זה שמאל, כנראה ששנאה להלכה ולמסורת ולדת באה גם עם שנאה לימין שנאה לארץ ישראל תלמדו את זה אתם בבית היהודי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר