נאומי המנצחים

פרץ: "משוכנע שאנצח"; גבאי: "ינצח הטוב מבין שנינו"

לאחר שהגיע למקום הראשון בפריימריז אמר עמיר פרץ כי הוא משוכנע שינצח בסיבוב השני. אבי גבאי הודה למצביעים שהוכיחו ש'העבודה' אינה מפלגת תל אביב ואיחל שבסיבוב השני - הטוב ינצח (ארץ)

המנצחים. פרץ וגבאי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

"הוכחתם שזו מפלגה פתוחה, אנחנו לא מועדון סגור. אני מאמין שנבנה את המפלגה שתנצח בבחירות", כך הכריז אמש (שלישי) אבי גבאי, שהגיע למקום השני בפריימריז במפלגת 'העבודה' ויתמודד בסיבוב השני מול עמיר פרץ.

גבאי, הצטרף למפלגת 'העבודה' לפני מספר חודשים זאת לאחר שעזב את מפלגת 'כולנו' של משה כחלון, מטעמה כיהן כשר בממשלת נתניהו ובכל זאת הצליח לעקוף את היו"ר המכהן בוז'י הרצוג.

עמיר פרץ קיבל 10,141 קולות שהם 32.7 אחוזים מסך הקולות, אבי גבאי קיבל 8,395 קולות שהם 27 אחוזים ויצחק הרצוג קיבל 5,204 קולות שהם 16.7 אחוז.

לאחר פרסום התוצאות אמר עמיר פרץ כי "אני גאה בהישג שבו זכיתי ומשוכנע כי אנצח בסיבוב השני, שבסיומו אפתח במערכה להחלפת שלטון נתניהו".

פרץ הודה "על האמון בדרכי ועל התמיכה הגדולה שקיבלתי לאורך כל הדרך ואשר הביאה אותי למקום הראשון בבחירות. אני מבקש להודות לחברי יצחק הרצוג על ארבע שנות שירות כיו"ר המפלגה ועל ההישג הגדול בבחירות האחרונות לכנסת. אני מבקש להביע את הערכתי לכל המועמדים על מסע בחירות ענייני, שסייע להציג לציבור מפלגה דמוקרטית, חיה ותוססת".

גבאי נאם בגני התערוכה ואמר: "אני רוצה לומר תודה לחברי וחברות מפלגות העבודה שקיבלו אותי באופן הכי מחבק שאפשר. בששת החודשים האחרונים ראיתי שלרבים מהם קשה שאני חדש, אבל הוכחתם שאתם מתמקדים בעיקר ויודעים לקבל אדם חדש. הוכחתם שזו מפלגה פתוחה. אנחנו לא מועדון סגור ולא מפלגת תל אביב. שמח שהוכחנו - הצוות ואני - שקמפיין חיובי מנצח. עברנו בהצלחה את המערכה הראשונה אבל החלק הקשה עוד לפנינו. אנחנו צריכים אתכם גם בשבוע הבא, כי בלי זה עשינו חצי עבודה".

גבאי התייחס לקרב מול עמיר פרץ בסיבוב השני ואמר כי "הוא מועמד ראוי. אני מברך אותו על ההישג ובטוח שנתמודד בצורה ראויה, תקינה ודמוקרטית. ינצח הטוב מבין שנינו, ומי שינצח - נשלב ונאחד כוחות ונלך קדימה ביחד".

"אנחנו לא רוצים להיות חלק מקואליציה. אנו רוצים לבנות קואליציה בישראל", אמר גבאי. "העלייה שלי לסיבוב השני, והקולות הרבים רבים שקיבלו אראל ועמר, ממחישים בדרך הברורה ביותר שחברי המפלגה רוצים שינוי. חברי המפלגה רוצים תקווה. חברי המפלגה רוצים ניצחון. אני מקווה ומאמין שנשלים את זה בסיבוב השני. אני מאמין שעם אותה אנרגיה, תשוקה ואמונה ננצח בסיבוב שני ונבנה את המפלגה שתנצח בבחירות".

יצוין כי במידה וגבאי ינצח בסיבוב השני הוא לא יוכל לכהן כי"ר האופוזיציה מאחר ואינו מכהן כחבר כנסת. במערכת הפוליטית מעריכים כי הוא ייתן את התפקיד לשלי יחימוביץ'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר