תאונה קטלנית

קשישה בכיסא הגלגלים נהרגה מפגיעת רכב; המטפלת נפצעה

כוחות הרפואה שהגיעו לזירת התאונה הבוקר בראשון לציון מצאו כיסא גלגלים הפוך ומעוך ולצידו שכבה אישה בשנות ה-80 ללא רוח חיים, היא נהרגה כשחצתה את הכביש עם המטפלת (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הבוקר (רביעי), בשעה 10 וחצי, התקבל הדיווח על רכב שפגע באישה על כיסא גלגלים ובמטפלת שהובילה אותה ברחוב הרקפת בראשון לציון.

אלעד זגורי חובש רפואת חירום ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "מדובר בקשישה על כסא גלגלים שתוך כדי חציית הכביש נפגעה מרכב ונהרגה במקום. הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה למטפלת שחצתה עמה את הכביש ונפגעה באורח בינוני ונהג הרכב טופל בזירה במצב קל".

פראמדיק מד"א שמואל בואניש תיאר: "כשהגענו למקום ראינו כיסא גלגלים הפוך ומעוך ולצידו שכבה אישה בשנות ה-80 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. היא סבלה מפגיעת ראש, ערכנו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. אישה כבת 34 שהובילה אותה עם הכיסא גלגלים נפגעה גם היא מהרכב, שכבה בהכרה מלאה וסבלה מחבלות בגופה ופציעות בגפיים לאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח פינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב".

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי אשה נהרגה כתוצאה מפגיעת רכב כשחצתה כביש עם מטפלת כשהיא על כסא גלגלים ברחוב הרקפת בראשון לציון. המטפלת טופלה ע"י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ראשון לציון בזירת התאונה כשהיא במצב קל עד בינוני.

ממד"א נמסר: "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קובעים את מותה של אישה כבת 88, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסף הרופא אישה כבת 34 במצב בינוני עם חבלות בגפיים".

מדוברות המשטרה נמסר: במשטרת ישראל התקבל דיווח על שתי נשים הולכות רגל שנפגעו מרכב ברחוב הרקפת בראשל"צ. גורמי הרפואה קבעו את מותה של אישה בת 80 במקום, האישה השנייה פונתה במצב בינוני לביה"ח אסף הרופא. נסיבות התאונה נחקרות.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר