מצבו בינוני

בני ברק: שער ברזל בתלמוד תורה קטע אצבע לילד בן 5

שער ברזל נטרק על ידו של ילד כבן 5 בכניסה לתלמוד תורה בבני ברק, אצבעו נקטעה חלקית והוא הובהל לבית החולים שם ינסו הרופאים לאחות מחדש את האצבע הקטועה (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

שער ברזל נטרק הבוקר (חמישי) על ידו של ילד כבן 5 בכניסה לתלמוד תורה בבני ברק וכתוצאה מכך חלק מאצבעו נקטעה. הוא פונה לבית החולים במצב בינוני.

מוישי כהן חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הענקתי טיפול ראשוני לילד עם קטיעה חלקית של אצבע עקב שער ברזל שנטרק על ידו. בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שם ינסו הרופאים להציל ולאחות את האצבע".

זו לא הפעם הראשונה שתאונות מסוג כזה קורות, לפני כחודשיים, אצבע של פעוטה כבת שנתיים נקטעה חלקית לאחר שדלת ברזל נטרקה על ידה בבניין משרדים בבני ברק. מקרה נוסף אירע בסגירת חלון על ידו של פעוט באשדוד.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים וממליצים להפיק לקחים (עקב הישנות מקרים מצערים מעין אלו) ולנקוט בכללי הבטיחות והזהירות, ובמידת האפשר להתקין אמצעים שימנעו אפשרות של טריקת הדלת, בפרט בבתים או מוסדות בהם נמצאים ילדים ופעוטות. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות ימנעו אסונות מיותרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר