שירה וריקודים

תלמידי ישיבת "שער התלמוד" חגגו את ניצחונם על זייברט • צפו

זמן קצר לאחר שנודע לתלמידי ישיבת "שער התלמוד" כי הצו של זייברט לפינוי הישיבה הוקפא בבג"ץ, הם פצחו בריקודים ושירה בהיכל הישיבה עם הרבנים • צפו בווידאו (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בשעות הערב אמש (חמישי) נודע לתלמידי ישיבת "שער התלמוד" שבשכונת פרדס כץ בבני ברק על הבשורה המשמחת כי הישיבה לא תפונה בעתיד הקרוב זאת בשל פסיקת בג"צ שהקפיא את צו הפינוי של עיריית בני ברק והבחורים הגיעו לחגוג בהיכל הישיבה.

במשך שעה ארוכה רקדו הבחורים בראשות צוות הישיבה לכבודה של תורה ושמחו על חילול השם שנמנע בכך שברגע האחרון לא פונתה הישיבה.

"זה הזוי ומעציב כאחד לחשוב שדווקא השופטים החילונים הבינו מה שראש העיר החסידי לא הבין מעצמו ובעוד הוא ביקש ורצה להרוס ולהחריב מקום תורה דווקא הם אלו שמנעו זאת ברגע האחרון", אומר ל"כיכר השבת" עסקן בכיר בישיבה.

"חבל מאוד שזייברט פעל נגדינו בדורסניות ולא ניסה להגיע להבנות. כעת אנחנו שמחים שלפחות ניתן ללמוד בנחת וברגיעה והכל בזכות התפילות ובזכות ברכת גדולי ישראל וגיבויים המוחלט לכל המהלכים שנעשו", הוא מוסיף.

כפי שדווח אמש ב"כיכר השבת", לאחרונה פסק בית המשפט כי בקשתה של עיריית בני ברק לפנות את הישיבה ממקומה צודקת, מאחר והיא יושבת על שטח בן 11 דונם, ועליה לפנותו בתוך יומיים. אך ברגע האחרון הוציאה שופטת בית המשפט העליון דפנה ברק-ארס 'עיכוב ביצוע' לפסק זה - והישיבה ניצלה, זמנית.

למעשה, אומרים גורמים בישיבה בשיחה ל"כיכר השבת", הפינוי עליו דיבר בית המשפט קמא התייחס רק לשני מבנים בהם משתמשת הישיבה - כפי שסוכם בעבר עם ראשי העירייה, כולל זייברט עצמו - והיא אף הוציאה מיליוני ש"ח כדי לשפצם.

"זייברט כמעט וסימן וי, ו'הצליח' להרוס ישיבה בישראל בגלל גחמותיו האישיות", אמרו בישיבה, כשעל פי המידע שבידיהם כבר במוצאי השבת הקרובה היו צפויים הטרקטורים להגיע לכתובת הישיבה ברח' הירקון ולהרוס אותה, אף שהשופט דיבר על פינוי ולא על הרס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר