יוטס ארצה

במהלך חופשה: ח"כ יגאל גואטה אושפז בפראג

מזכ"ל ש"ס, חבר הכנסת יגאל גואטה, המבקר בימים אלו עם רעייתו בפראג, חש ביום שני ברע ואושפז בבית חולים מקומי. כעת פועלים להטיסו ארצה לצורך קבלת טיפול רפואי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יגאל גואטה (צילום: מאיר אסרף)

מזכ"ל ש"ס, חבר הכנסת יגאל גואטה, המבקר בימים אלו עם רעייתו בפראג, חש ביום שני ברע במהלך הליכה ברחובות פראג ואושפז בבית חולים מקומי.

לאחר מספר ימי אשפוז, הועבר ח"כ גואטה לבית חולים אחר לצורך קבלת טיפול רפואי מתאים.

החל מהבוקר, כך נודע ל"כיכר השבת", פועלים בני משפחתו ומקורביו להטיסו ארצה להמשך טיפול רפואי.

ממשרד החוץ נמסר כי "המקרה מוכר ומטופל. הקונסולית מבקרת אותו ברגעים אלו. השגריר שוחח עם שר הבריאות".

יגאל גואטה מכהן בכנסת מטעם סיעת ש"ס ונחשב לאחד מחברי הכנסת הבולטים והקרובים ביותר ליו"ר המפלגה השר אריה דרעי. בין היתר הוא אחראי על כל התחום המוניציפלי של המפלגה.

ח"כ יגאל גואטה בראיון ל"כיכר השבת" ימים לפני הטיסה

ימים ספורים לפני שטס לפראג התראיין גואטה ל"כיכר השבת" התייחס לעובדה שבעדות המזרח לא היו רפורמים: "אתה יודע, בדקתי. במרוקו לא היו רפורמים. לא בתוניס ולא בעיראק ולא במצרים ולא בשום מדינה של מזרחיים. זה משהו שמגיע, אפילו לא באירופה, אולי זה נולד בכלל בארה"ב.

"אצלנו בכלל יש אנשים שהם חילונים נקראים, אבל במידה מסוימת הם מתביישים בזה ואמרים 'קשה לי לשמור שבת', אבל זה לא הופך אותו לרפורמי. הוא לא בא עם מכונית לבית כנסת בשבת, הוא יעדיף לא לבוא, הוא מבין שזה לא הולך ככה, יש פה מסורת של אלפי שנים. לבוא ולקעקע את זה? לבנות דת רפורמית מההרס של הדת היהודית? זה לא נורמלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר