שני כדורי ואבן

מפתיע: כדורי ההרגעה הרגו את אדם בן ה-12

הילד שנמצא מת בדירה, שאמו לא עמדה בצער ומתה בנסיבות טרגיות ביום למחרת, לא נפטר מהרעלה לאחר שריפה כפי שחשבו תחילה, אלא בשל אלרגיה לכמוסות ה'ואבן' (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הילד, אדם שרם (צילום: באדיבות המשפחה)

הטרגדיה שאירעה בתל אביב לפני כשלושה חודשים, מתבהרת: בשעת ערב של יום חמישי נמצא אדם שרם בן ה-12 כשהוא ללא רוח חיים בדירת אמו סיון לביא בתל אביב, יום לאחר שפרצה בה שריפה.

ההערכה היתה כי הוא לקה בהרעלה חריפה בשל שיירי השריפה שהותירה את אותותיה בדירה, אלא שהערב דווח בחדשות 2 כי הנתיחה קבעה שהילד לא מת כתוצאה מהרעלה כימית שנבעה מניקיון הדירה לאחר השריפה, אלא משני כדורים מסוג 'ואבן' שנתנה לו אמו, שגרמו לו לתגובה אלרגית חריפה בדמות בצקות.

כזכור,, הכל החל ביום רביעי ה-4.4, כששולחן בבית המשפחה נשרף, וכובה בידי צוות כיבוי אש. למחרת הגיעו האם ובנה הגיעו לסדר את הבית, הלכו לישון שנת צהריים - ממנה הילד לא קם. הפראמדיקים של מד"א שהוזעקו לדירה על ידי הסבתא, שדאגה מכך שלא הצליחה ליצור קשר עם השניים, נאלצו לקבוע את מותו של הילד.

זירת מותו של הילד. ארכיון (צילום: מתן טורקיה, ynet)

זמן מה לאחר מותו של אדם הוכרזה גם אמו סיון כנעדרת, ויומיים לאחר מכן נמצאה גופתה בתום חיפושים, בסמוך לאתר בניה בדרום תל אביב, לאחר שמתה בנסיבות טרגיות.

ההודעה על ההתפתחות הדרמטית בחקירת המוות נמסרה למשפחה, והתיק הועבר לפרקליטות לקראת סגירתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר