פרסום ראשון

זייברט מסיר כפפות ומשתלח ברב דניאל זר: "שיקר ביודעין"

עיריית בני ברק שיגרה את תשובתה לעתירת הרב דניאל זר הטוען להליך הקצאות לא חוקי, ומשתלחת בבוטות ברב זר ומוסדות "אור דוד" תוך שהיא מאשימה אותו בשקרים, איומים וניסיון הונאה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב זר וזייברט, בימים אחרים (צילום: יהודה פרקוביץ)

מאבק ההקצאות בבני ברק: לאחר הגשת הערעור של מוסדות "אור דוד" בראשות הרב דניאל זר לבית המשפט כנגד הליך ההקצאות שנעשה לטענתם באופן בלתי חוקי, מגיבה עיריית ב"ב בכתב הגנה משלה, בו היא תוקפת בחריפות את התנהלותו של הרב זר.

בכתב התגובה, משיבים העירייה, סגן ראש העיר אלי דדון מש"ס ועמותות שזכו להקצאות, וטוענים כי הרב זר ניסה לכאורה לאיים על חברי מועצה, אולם איומיו לא הועילו. העירייה מאשימה כי מצד אחד ביקשו מוסדות "אור דוד" הקצאות בהתאם לצרכים, ומאידך במקביל בהתאם לשיוך פוליטי, ואיימו כי לא יתמכו בהליך אם לא יזכו להקצאה.

הרב זר נגד זייברט. בחודש האחרון (באדיבות המצלם)

לטענת העירייה, מוסדות אור דוד "הונו" את וועדת ההקצאות, בכך שטענו כי לא זכו בעבר להקצאה מסודרת זאת בשעה שהעירייה העניקה להם 1,000 מ"ר עליהם קיים המבנה כיום. על פי טענת העירייה, מוסדות "אור דוד" דיווחו על מספר תלמידים גדול יותר מהקיים, לכאורה שיקרו ביודעין במטרה לזכות בתקציבים שונים ועיוותו את הנתונים על פי צורכיהם. לגופם של דברים, טוענת העירייה כי "לא נפל פגם בהליך ההקצאות" וכי העירייה לא הייתה מחוייבת לזמן את המתנגדים לדיון בפניה.

בנוגע לטענות הרב זר על הקצאות לעמותות פיקטיביות בהם קרובי משפחה של סגן ראש העיר מש"ס אלי דדון, מגיבה העירייה כי הקירבה המשפחתית אינה שוללת מתן הקצאה זאת באם ההקצאה ניתנה מסיבות ראויות.

בנוסף, טוענת העירייה כי "אחיין אינו נחשב קרוב לעניין זה", ועל כן לא נפל כל פגם בהליך ההקצאה לעמותות הללו. לגבי הטענות על ההקצאה לעמותת "בצוותא" של יוסי גרליץ, יועצו של ראש העיר, מגיבה העירייה כי גרליץ התפטר מתפקידו ובנוסף על כך ראש העיר איננו חבר בוועדת ההקצאות ועל כן אין לו כל השפעה על החלטות והמלצות הוועדה.

עיריית ב"ב גם משיבה על הטענות נגד ההקצאות שנעשו למוסדות גור, בה בשעה שראש העיר נחשב לנציגם בעירייה, ועונה כי "זייברט לא למד במוסד ספיציפי זה ועל כן אין לו כל נגיעה אליו".

כאמור, ביום ראשון צפוי לדון בעתירה בית משפט המחוזי, ולהחליט אם אכן נפל פגם בהליך ההקצאות למוסדות הללו כטענת הרב זר או שהוא מקבל את תגובת העירייה שהכל נעשה כראוי ועל פי חוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר