פרץ: "אפשר להושיב את מרצ והחרדים יחד"

המועמד לראשות מפלגת העבודה טוען בראיון לכיכר השבת כי הוא היה פותר את מתווה הכותל בצורה טובה יותר וכי נתניהו יוצר משברים מיותרים כל העת דוגמת משבר הדסה (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

הבוקר קיים ח״כ עמיר פרץ מסיבת עיתונאים במהלכה הכריז ח"כ אראל מרגלית על תמיכה במועמדותו של פרץ לראשות מפלגת העבודה.

מוקדם יותר הבוקר פורסם ראיון ב'ידיעות אחרונות' בו אמר פרץ כי - "אסור לבטל את מתווה הכותל או לנסות להחמיר את חוקי הגיור. להפך, צריך להקל בהם. עם כל הכבוד, היום הרפורמים וקהילות אחרות הם רוב העם היהודי בעולם".

לאחר מסיבת העיתונאים נשאל פרץ ע״י 'כיכר השבת' כיצד הוא סבור מצד אחד לקרוץ לקהל החרדי ולפנות לשותפות עם המפלגות החרדיות בעוד שבניגוד לראש הממשלה נתניהו שביטל את מתווה הכותל הרי שהוא דווקא מעדיף לתמוך ברפורמים.

פרץ לא השיב ישירות והתחמק, "אני יודע יפה מאוד כיצד לקיים שיח של כבוד אל מול החרדים. אני לא חושב שהחרדים אוהבים עכשיו את הפוזיציה שבנימין נתניהו הכניס אותם. לא כולם. הרי המתווה הזה על דעתם. המתווה הזה הוכן יחד איתם. לא חלילה שבא משהו ונחת עליהם, אבל הדרכים שפועל נתניהו כל הזמן אלו דרכים שאנחנו מוצאים את עצמינו כל הזמן במשברים מיותרים".

לדברי ושל פרץ משבר הדסה קשור אף הוא להתנהלותו של נתניהו, "למה אנחנו במשבר הדסה? זה ברור לכולנו שצריך לפתור את הבעיה של הילדים אבל נתניהו כמו נתניהו לא יודע להתערב בזמן, מחכה שהמשבר יהיה גדול ורק אז מתערב. אני את מתווה הכותל הייתי פותר תוך הבנה ואין שום סיבה לא לאפשר...".

פרץ אף הצהיר בסיום דבריו כי אפשר להושיב גם את החרדים וגם את מרצ באותה ממשלה דברים שאולי מסמנים ניתוק מהמציאות או איזה קסם חדש שאנחנו לא מכירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר