מגעים רציניים לעסקה

דיווח: ישראל תשחרר אסירים בתמורה למידע על הנעדרים

מקורות בחמאס מסרו כי הארגון קרוב מאוד להשלמת "עסקת מידע" עם ישראל במסגרתה תשחרר ישראל את אסירי עסקת שליט - בתמורה למידע על החיילים הדר גולדין ואורון שאול (חדשות, צבא)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הדר גולדין ואורון שאול הי"ד (צילום: משפחתי)

ארגון חמאס קרוב מאוד לסגירת עסקה עם ישראל, במסגרתו ישראל תשחרר אסירים, בהם משוחררי עסקת שליט שנעצרו מחדש, והארגון יעביר מידע על שני החיילים הישראלים הנעדרים אורון שאול והדר גולדין - כך טענו בסוף השבוע מקורות בחמאס.

לדברי מקורות בארגון, הוא דורש לשחרר מחדש את משוחררי עסקת שליט שנעצרו מחדש על ידי ישראל, וכן לשחרר את חברי המועצה המחוקקת של הארגון, נשים וילדים. בתמורה כאמור, ימסור חמאס מידע על גורלם של שני החיילים שבישראל מעריכים כי מתו.

גורמים בחמאס העריכו כי ביצוע "עסקת המידע" תאיץ את עסקת שחרור החיילים. על פי בכירים בארגון, במסגרת השלב השני של העסקה ידרוש חמאס בתמורה לשחרור החיילים בין השאר לשחרר מהכלא הישראלי את בכיר פת"ח מרואן ברגותי, ומזכ"ל החזית העממית אחמד סעדאת.

עם צאת השבת, אמרה משפחתו של הדר גולדין כי "במהלך שלוש השנים האחרונות ידענו הרבה סבל ואכזבה בכל הנוגע להשבתו של בננו ואחינו הדר חזרה לישראל ולחיק המשפחה. אנו כמשפחה לא קיבלנו כל דיווח מגורם ישראלי רשמי על מגעים כלשהם ולכן אנו ממשיכים לשאת תפילות לשובו של הדר".

"אנחנו ממשיכים במאמצים שלנו לשכנע את ממשלת ישראל לשנות את המשוואה ולהפוך את האחזקה בחיילי צה״ל ובאזרחי ישראל מנכס לנטל עבור חמאס".

משפחתו של אורון שאול אמרה במהלך סוף השבוע: "נחשפנו להתפתחות בעקבות הפרסומים בתקשורת בלבד ואין אנו יודעים כלל באם מדובר באינפורמציה נכונה. בשבועות הקרובים אזרחי ישראל יציינו שלוש שנים למבצע צוק איתן אך עבורנו המבצע לא הסתיים ומאז חיינו הפכו לגיהנום. אנו פונים לרה״מ- אל תפקיר את סמ״ר אורון שאול לוחם גולני בשבי החמאס. כמו שידעת לשלוח אותו על נגמ״ש להגן על אזרחי ישראל כך תדע גם להשיב אותו הביתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר